Vierailija

siis tänään ku menin vessaa nii näin et mun pikkareissa oli jotai ruskeeta nestettä tai semmosta ja sit mun äiti sano et mul ois menkat jo NYT ja se sano vielki et silläkin alko menkat 11.v, tuunko mä raskaaksi vaikka oon vast 11.v ja menkat alko vasta tänään?!?!

Kommentit (3)

Tomas

Meillä se homma tapahtuu ihan suomeksi eikä siinä mitään bondtyttöjä tarvita.

Osta kaupasta pikkuhousunsuojia. Ei kannata pelata tamponeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ne ensimmäiset menkat on usein ulkonäöltään vähän erilaisia, eli voi silti olla menkat. Esimerkiksi mun ekojen menkkojen kanssa kävi niin, että kun olin noin 12, tuli kerran ihan selkeesti punasta verta vaikka aika vähän vain, ja sitten puolen vuoden ajan ei mitään, niin että luulin että se aikaisempi oli väärä hälytys. Vasta monta kuukautta myöhemmin alkoi menkat, jotka sitten toistuivat säännöllisesti kuukausittain. Nyt siis olen jo yli 20 ja menkat on ihan säännölliset.

Jos teille ei vielä koulussa olla opetettu menkoista ja seksistä, niin tiedoksi ainakin se, että pelkästä menkasta ei tule raskaaksi, eikä raskaaksi tulla muutenkaan ilman, että on harrastanut seksiä miehen kanssa. Menkat ovat merkki siitä, että SAATTAA tulla raskaaksi jos harrastaa seksiä miehen kanssa. Toisaalta menkat eivät todellakaan ole merkki siitä, että itse tuntisit halua raskauteen, lapsien saamiseen, aikuisuuteen tai etenkään seksiin! Menkat on ihan vaan biologinen juttu, ei mikään merkki siitä, että olet nyt aikuinen tai teini.

Jos et halua jutella asiasta äitisi kanssa, niin kouluterkkari auttaa, ja sieltä varmaan saa myös esim. pikkuhousunsuojia tai neuvoja niiden hankkimiseen. :) Menkat on ihan tuttu juttu kaikille naisille, joten niistä puhumisessa ei ole mitään noloa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat