jätetty

Olen mies ja naiseni jätti minut ehkä hieman yllättäenkin muutaman vuoden seurustelusuhteen jälkeen runsas vuosi sitten. Meillä oli yhteisiä suunnitelmia, mutta tämä nainen ei lopulta luottanut, että hän kokee ne minun kanssani. Nainen itse jopa vähän kuin hoputti yhteisen asunnon ostoon ja jopa yhteinen lapsikin oli vakavasti harkittuna. Itse jarruttelin, koska minusta meillä ei ollut vielä mikään kiire. Hän sanoi kyllästyneensä odotteluun.

Tietysti toimintani on kaduttanut jälkeenpäin ja olisin voinut pelastaa suhteemme helpostikin. Exälläni on jo uusi mies, jonka kanssa todennäköisesti toteuttaa samoja unelmiaan nyt mitä minun kanssa olisi ollut.

Viime kesä heti eron jälkeen oli vaikeaa aikaa, mutta sitten jotenkin hukutin itseni työhön ja jätin eron käsittelyn taka-alalle. Tuli tämän vuoden kesä ja kylmä suihku niskaan, kun huomasin exälläni olevan uusi mies. Sitä en osaa sanoa kuinka kauan ovat olleet yhdessä. Tuli shokki ja jouduin jäämään pois töistä sairauslomalle pariksi viikoksi (syynä myös uniongelmat tästä johtuen ja työuupumusoireita).

Onko tämä nyt sydänsurujeni viimeinen vaihe, vai mitä se on? Voinko vielä alkaa elää elämää, jossa itsetuntonti on kohdillaan ja pystyn taas rakastumaan ja ihastumaan toiseen naiseen? Minulla oli heti eron jälkeen laastari, mutta juttu tietysti päättyi koska hain suhteella vain korvaajaa exälleni. Miten pääsisin oikeasti nyt eteenpäin elämässäni?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat