Kyllästynyt kiukutteluun

Mulla on ollut veljen vaimon kanssa draama menenillään jo kohta yli 10 vuotta. Veljen vaimo on tosi kovapäinen, asiat pitäisi mennä aina hänen haluamallaan tavalla, jos ei mene alkaa tiuskimaan. On minulle ja vanhemmilleni tiuskinut alusta asti jos ollaan oltu eri mieltä asioista. Eihän tollasta tarvitse häneltä kuunnella varsinkin kun oli vieraana kodissamme alkuaikoina. Ihan älytöntä käytöstä. Mua on mustamaalannut millon mun kavereille ja millon yrittänyt samaa selittää vanhemmilleni, ne nyt ei tota tietenkään usko. Mulla on kuitenkin toinenkin veli ja tämän vaimon kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia. Jännä juttu..

Ei voi käsittää mikä on tällaisilla ihmisillä ongelmana. Jos on huono olla niin ei tarvitsisi sitä muihin purkaa.  Tällä hankalalla veljen vaimolla on rankka tausta, koulukiusattu ja vanhemmat rapajuoppoja, mutta silti! Luulisi että voisi yrittää kohdella muita ihmisiä hyvin.

Veljeni käytös on muuttunut samanlaiseksi tämän naisen kanssa. Ovat todella ylimielisiä muita ihmisiä kohtaan ja heidän etunsa menee ennen kaikkia muita. Sitten hirveä valitus jos ei just heidän aikatauluun joku ehdi paikalle. Tiedän jo jos ottavat yhteyttä että ovat aina vaan palveluksia vailla.. Veljeni oli ennen todella mukava, nykyään silläkin kadonneet kaverit tuhka tuuleen johtuen tuosta vaimosta ja käytöksen muuttumisesta. Meidän muutkaan sukulaisest ei tykkää tuosta naisesta yhtään.

Ei tollasta käytöstä tarvitse kenenkään sietää. Parempi pysyä näistä kaukana ja toivoa että eroaisivat pian..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat