Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ihan oikeasti auttakaa!!!

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

Vasta ehkä rv 10 ruvennut tuntumaan.

Eniten mä pelkään et mulla on joku sairaus. Mulla on pahoinvointia ja kipuja (vatsassa ja jalkapohjissa, lähinnä nilkoissa ja kantapäässä)... Tämä kaikki kyllä voisi viitata raskauteen, mutta en jaksa uskoa, että näin voimakkaat oireet voisivat tulla 10 päivän sisällä hedelmöityksestä.

ap

Vierailija

Vaikka olisitkin "vain" raskaana. Jos et kehtaa soittaa terkkariin, kyllä yksityinen gynekologi myy sinulle mielellään kallista vastaanottoaikaansa. Joskus ihmiset kärsii kummallisia vaivojaan liian kauan.

Vierailija

Nyt kolmosen ja nelkun väliin mahtuu kuusi vuotta ja juuri ennen positiivista vielä puristelin maitoa rinnoista, nou hätä.

Mulla monesti sellainen tunne että tulee maitoa ja pitää katsoa onko paita märkänä.

Vierailija

Olen lopettanut imetyksen 2 vuotta sitten. Maitoa tulee edelleen. Nyt viikon ajan musta on tuntunut, kuin maitoa nousisi rintoihin lisää, rinnat on kasvaneet, nännipihat laajentuneet ja rauhaset turvonneet.

Useita kertoja päivässä tuntuu, just samalta kuin silloin kun maito syöksyy rintoihin.

Olen etsinyt monena iltana tietoa netistä, en löydä.

Osaako joku sanoa, mistä tämä voi johtua.

Vierailija

Tai sitten rinnat saa jostain koko ajan jotain ärsytystä että maitoa tulee. Kyllä maitoa puristamalla tulee synnyttäneeltä naiselta - kuulinpa naisesta joka meni mammografiaan, lapsi on jo teini-iässä mutta maitoa tuli rinnasta kun se litistettiin kuvausta varten.

Vierailija

että tissioireet tulee ennen kun testi näyttää plussaa. Olen testannu tänään (tosin kp vasta 29). Mulla on useampi raskaus jo takana, eikä koskaan ennen ole tällasta ollu näin varhain, eikä myöskään ikinä tällaisia menkkaoireita. Voi aargh.

ap

Vierailija

Mutta sellainen vihlova tunne, rinnat tosi raskaat ja se puskeva tunne, sama kuin laitoksella toisena päivänä synnytyksestä. Ei nyt ihan niin voimakas, mutta aika pelottava.

Älkää nyt sanoko että mä olen raskaana. Vaikka olis se kyllä tietenki aika pommi kääriä miehelle joulupakettiin kaks viivaa.

ap

Uusimmat

Suosituimmat