Yksinäinen äiti

Olen kahden erityislapsen äiti,ja koen todella olevan välillä väsynyt. Nuorimmaisella menossa vaikean epilepsian vuoksi tutkimukset. Toivoimme epilepsia leikkausta ja saimme tietää ,että luultavasti ei tule toimenpidettä,koska vaurio on laaja aivoissa. Ystävät tuntuvat katoavan viereltä,en tiedä onko syy minussa itsessäni? Olenko huonoa seuraa? En tiedä, mutta lapset ovat kaikki kaikessa . Nyt kamppailen tulevasta joulusta miten voisin saada nuorimmaisella ikimuistoisen joulun? Olen varmaan vähän väsynyt ,mutta menetyksen pelko on suuri ja siksi toivoisin lapselleni ikimuistoisen joulun. Lapsellani ollut haaveena joulupukin maassa käynti,mutta kuinka toteuttaa? Kaikki on kallista? Joulu menettänyt merkityksen oikeasta Joulusta,kaikella vaan taotaa rahaa. Kuinka vähävarainen perhe voisi joskus toteuttaa perheen toivomuksia? Mutta se siittä,kuulostan katkeralta ja sitä varmaan olenkin. Olen väsynyt ainaiseen jännitykseen ,milloin menetän taas lapseni ,kun yhden olen jo menettänyt,enkä enään kestäisi sitä. Onko minun syytä,kun lapset eivät saa mitä toivovat? Vain Joulusta on kyse enkä pysty toteuttamaan lasteni toiveita SIITTÄ. Olenko huono äiti? Tärkein asia kuitenkin se ,että olemme yhdessä. Tämä oli vaan vuodatus jonka halusin tehdä ,kirjoittaa vaan, toivoa jonkun lukevan ja tietävän minun ajatukseni. Hyvää joulua kaikille äideille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat