Helsingin rouva

Minulla ja miehelläni uusioperhe. Minulla lapset viikk/viikko. Asuimme yhdessä ja mieheni oli kyllästynyt tylhönsä ja kannustin häntä käymään entisen ammattitutkinnon loppuun. Hän pääsi oppisopimuksella uuteen paikkaan. Siitä lähti meidän alamäki. Vaadin häneltä liikaa ja itelläkin on ollut raskas vuosi. Alkoholi on aina ollut ongelma suhteessamme ja hän on aina luvannut, että se muuttuu. Muutaman kuukauden koulua ja ympäripyöreitä päiviä, hän sanoi että haluaa muuttaa pois, mutta haluaa että ollaan yhdessä kuitenkin. Oli miettinyt eka, että sanoo vasta asian kun on uuden asunnon saanut, mutta kertoi sen kuitenkin lopulta aiemmin. Puolitoista viikkoa siitä hän muutti pois. Minulle tämä on todella vaikeaa en tiiä mihin elämä on menossa ja miten käy. Ystäväni lopulta löysi mieheni tinderistä ja kuulemma etsi minua vain sieltä. Olen koittanut auttaa ja, mutta omat mieli seilaa mihin sattuu. Hän sanoo, että rakastaa ja haluaa olla vain yksin ja tehdä vapaa-ajalla mitä huvittaa. En ole saanut mitään kunnollista keskustelu yhteyttä häneen. Haluaa vain olla yksin. Tiedän, että hän on nyt todella ressissä, mutta eihän näin voi jatkua! Välillä oon tosi huolissaan ja välillä todella vihainen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat