Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman lapsen näistä ottaisit?

Vierailija

.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos olis pakko valita.

A Lapsi näyttää tunteensa. Sekä hyvät että huonot. Näyttää ne huonotkin tunteet kyllä esim opettajallekkin ja kaikille ketkä hän tuntee läheiseksi. Osaa kyllä esim kaverin luona käyttäytyä. Kun suuttuu huutaa ja raivoaa ja päästää sustaa törkeyksiä. Kun on iloinen on kuin naantalia aurinko. Suuttuu helposti mutta ilostuu myös helposti.

B Lapsi joka esim koulussa käyttääytyy nätisti opettajalle mutta on kiero. Siis esim saa kaverinsa tekemään typeryyksiä ja itse naureskelee nurkan takana kun kaveri jää kiinni asiasta. On suosittu koulussa. Mutta luultavasti vaan sen takia että mut "pelkäävät" häntä. Yleensä se ketä on jättämässä yhtä porukan ulkopuolelle ynm.

Mutta osaa siis käyttäytyä hyvin ja tottelee opettajaa ja muita. Vanhemmilleen suustaan törkeä.

Vierailija

Mine olla ite semmone kans, samoin mun laps. Suurten tuntteide ihmissii ollaant. XD Mulle vieraampi ihmistyyppi tuo B, ei kuulost kovin symppis.

Vierailija

tiedän itse sillaisia ihmisiä ketkä ottaisivat ton b lapsen sen takia että kullist täytyy aina olla kunnossa. Ei väliä miten lapset käyttäytyy kotona kunhan osaavat julkisilla paikoilla ja ihmisten ilmoilla käyttäytyä.

Uusimmat

Suosituimmat