Onko normaalia että vieraat kävelee kuraisilla kengillä olohuoneen matolla?

Vierailija

Yksi ystäväni tulee aina takapihan kautta sisään ja tallustelee kuraisilla kengillä olohuoneen poikki eteiseen lapsensa kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija

Vaikka eräiden lapsuuteni perhetuttujen kotiin kuljettiinkin kodinhoitohuoneen eli ns. takaoven kautta, niin kyllä ne kengät ja takitkin jätettiin sinne kodinhoitohuoneeseen.

Vain joidenkin ex-poikakaverini huonoista perheistä tulevien hulttiokavereiden olen nähnyt olevan pitkiä aikoja sisälläkin kengät jalassa ja jopa takit päällä. Kaikki muut ovat älynneet jättää ulkovaatteensa sen oven läheisyyteen, josta ovat taloon tai asuntoon sisälle tulleet. Moni pikainen piipahtajakin alkaa ottaa kenkiä jalasta ja jos sanotaan, ettei tarvitse, niin kävelee varovasti, eikä rontosta varsinkaan matoilla.

Vierailija

...miehen kaveri joka kesäaikaan kulkee ulkona (siis kaupungilla) paljasjaloin ja lampsii sitten meille sisälle ilman jalkapesua. Yök!

Vierailija

olen aina aivan raivona, jos olen vessassa kun ovikello soi ja joku muu avaa kuin minä. Se tietää siivoamista, sillä kaikki lompsivat sitten vessan ovelle asti kengät jalassa minua odottelemaan, ei voi mitenkään tietenkään jäädä vaikka eteiseen, vaan on pakko tulla yläkertaan saakka, jos siellä olen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat