Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erota vai ei??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen miettinyt tätä asiaa jo pitkän aikaa..Meillä on poikaystävän kanssa 9kk poika jonka hoito on jäänyt kokonaan minulle..Oon väsynyt niin pahasti ettei sitä voi sanoin kuvailla..Joudun tekemään kaikki kotityöt yksin,kuin myös lapsen hoidon..Ukko ei tee mitään,ainoa mitä se tekee niin kylvettää poitsun..Se on ainut..Meillä on yhteishuoltajuus enkä nyt tiiä mitä tekisin sen kanssa..Ukon porukoista ei oo hirveesti apua,eikä myöskään omista porukoista..Vietin tänään synttäreitä eikä ukko edes muistanut onnitella mua ollenkaan..Kertokaa mitä mun kannattais tehdä,ku en jaksa enään tätä..Ollaan 2 vuotta seurusteltu ja välit on huonontunut entistä enemmän.. :(

Kommentit (4)

Vierailija

ovat välillä sellaisia etteivät muista naisten merkkipäiviä =(,harmi mutta näin se vaan on (poikkeiuksia tietysti on olemassa) Miehet eivät myöskään osaa lukea meidän ajatuksiamme,eli oletko yrittänyt rakentavasti ja syyttelemättä keskustella väsymyksestäsi ja siitä mitä mieheltäsi toivot, hoitaisiko välillä lastanne,siivoaisiko yms. heräisi puolestasi aamulla ja lähtisi lapsenne kanssa vaikka ulkoilmaan. Miehet kun ajattelevat usein aivan omituisesti ja heidän aivosolunsa kulkevat aivan omituisia reittejä.Voimia sinulle ja mahdollisimman hyvää joulua. Jos nyt kuitenkin suhteenne ajautuu eroon,niin pärjäät varmasti.

Vierailija

- osallistuuko miehesi perheen elättämiseen?

- tekeekö hän pitkää työpäivää?

- mistä välien kiristyminen johtuu?

- olivatko odotuksesi perhe-elämästä ja vauvan hoidosta realistiset?

- haluaisitko vielä korjata suhteen?

- olisiko mahdollista selvittää vyyhtiä esim- perheneuvolassa?

Vierailija

Minä olen se joka elättää meidän perheen..Mies ei käy töissä vaikka kovasti on katsellut työpaikkoja..Välien kiristyminen johtuu siitä kun ukko on haukkunut monesti minua huoraksi..Tiesin varsin hyvin mitä vauvan saaminen tuo tullessaan..Itse haluaisin yrittää korjata suhdetta,mut en sit tiedä haluaako ukko.. Odotus aikana juttelin jo paljon meidän suhteesta neuvolassa,mut siitä ei ollut mitään apua,olen miettinyt jopa parisuhde terapiaa,mut ukko ei suostu sellaiseen tulemaan joten joutuisin menemään yksin mikä ei taas ole järkevää.. :) :( ?:|

Uusimmat

Suosituimmat