Facebookin harrastajat on vähän yksinkertaisia

Vierailija

Kuka muu kuin typerä egoisti kuvittelee tekemistensä kiinnostavan koko maailmaa? "Olen paskalla", "Nyt menen suihkuun", "Nyt kaivan nenää"...

Muutama vuosi ja Facebookia naureskellaan yksinkertaisten imbesillien kohtauspaikkana.

Kommentit (4)

Vierailija

Niitä, joita näen päivittäin töissä, viikottain perheen harrastuksissa, tai toisaalta tosi harvoin välimatkan ja lastenhoitoasioiden takia. Vuosien takaiset koulu- ja kurssikaverit, jotka oikeasti olivat ja ovat edelleen sydäntä lähellä, ovat myös mukana. Onpa facebookin avulla saatu myös kadonneet yhteystiedot ajan tasalle ja linjat taas auki, eniro vai mikä se nyt oli ei tiedä vanhojen kamujen tyttönimiä...

Profiilini on tosiaan vain rajatun joukon käytössä. Jos joku etsii tietoa minun nimelläni, hän näkee vain, että on se siellä ja onpa lihonut, mutta ei muuta. Kaveriksi voi pyytää jos tykkää, mutta esim. kaverilistaani ei pääse katsomaan.

Monet kaverini ovat sanonee, että juttujani on hauska lukea. Esim. yhtenä päivänä kotona riideltiin, ja kirjoitin aiheesta lyhyesti: Maijan kotona kilahti ja se ei ollut tonttulakin tiuku. Sainpa siis vähän purkaa painetta olematta äkäinen,

Vierailija

Yleensä sinne profiiliin päivitetään jotain hauskaa ja kekseliästä. Samalla logiikalla et voisi täällä av:llakaan kirjoitella, jos ei ketään kiinnosta.

Ah, mutta AV onkin naisälymystön kohtauspaikka, sehän on tullut monasti todistettua : )

Vierailija

osaa rajata ne, ketkä näkevät sivunsa. Eikähän sinne kaikkea tarvitse kirjata.

Itse pidän sillä yhteyttä kauempana asuviin tuttuihin ja sukulaisiin. On vaan todella näppärä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat