Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joita eivät LAUKUT kiinnosta pätkääkään?

Vierailija

Ei hajuakaan vuittoneista tai muista eikä haittaa tippaakaan. Viimeisin veska Seppälän alesta...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Reppu on mulla yleensä aina mukana. Laukut on niin hankalia, kun niitä pitää kantaa olkapäällä tai vielä pahempaa... kädessä. Jos nuo laukut kiinnostaisi, niin voisin ostaa halutessani merkkilauun eli rahasta se ei ole kiinni. En kyllä edes tiedä, mitä nuo Vuittonit sun muut maksaa. Saako tonnilla vai meneekö pari minimissään?

Vierailija

Vasta 30v kynnyksellä taivuin ostamaan käsveskan kun taskut oli niin turkasen täynnä aina. Tuolla pussukalla mennään niin kauan kun vaan kestää.

Vierailija

Oisko siis vinkkejä mistä löytyis laukku:

-johon mahtuu A4 -kokoista matskua

-leveä säädettävä hihna

-vetoketjullisia taskuja useita

-jämäkkä, kova laukku

Vierailija

ikinä sijoittaisi laukkuun. Laukku on minulle välttämätön paha jota ilman olen mielelläni jos vain mahdollista. Sita paitsi halvat laukut ovat yhtä hyvännäköisiä kuin kalliitkin, siis mun silmään niissä ei ole mitään eroa koska kaikki laukut on rumia ; ) Olen ihan varma että muutaman uoden päästä naureskellaan tällä merkkilaukkuvillitykselle ja vuittoneille...

Vierailija

ovat myös jostain Seppälästä, Lindexiltä ja H&M:ltä ja nyt eniten käytössä oleva olkalaukku on itse tehty. En yleensä käytä käsilaukkua ollenkaan, vaan pidän lompakkoa, puhelinta ja avaimia takin taskussa. Käsilaukku on shoppaillessa vain tiellä, sillä pudottelee tavarat pöydiltä alas ja se pitää muistaa ottaa mukaan sovituskopeista. Pidän laukkua mukana vain, jos minulla on jotain varsinaista kannettavaa mukana, esim. jokin kansio, lähtevää postia tai jotain muuta, mitä vien jonnekin tai jonka pitää olla mukana jossain käydessä.

Vierailija

Kumpiakaan ei ole koskaan liikaa. Vuittoneita itseltäni löytyy 2 kipaletta (enempää ei ole hannonut ostaa) Mutta halvemmallakin saa _laadukkaita_ nahkaisia käsilaukkuja (150-300e). Kaikenkaikkiaan laukkuja minulla on varmaan 20 erilaista _laatulaukkua_ ja kenkiä on varmaan jo lähemmäs 100 :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat