Heinähattujen vk 52!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vuoden viimeinen viikko!!

HYVÄÄ JA TUNNELMALLISTA JOULUA!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Monet käyneet ultrassa ja hyviä uutisia tullut, ihanaa!

Mulla ultraan vielä pitkä aika, soittelin tänään aikaa, täällä omalla paikkakunnalla ei enää tehdä ultria, (vaikkei kuitenkaan mikään pieni kaupunki!) niin sain ajan vasta 16.1.. Pitää soitella vielä terkalle kun varattiin nla+lääkäri 14.pvä et pitääkö sitä siirtää..

Äh, pitää mennä antaa esikolle iltapalaa!

Bejpi ja Tiuhti 9+6

Vierailija

en kerro ennen ku joku kysyy tai on ihan pakko.Oon just alottanu uuden työn ja koeaika on 4 kk. Joteski pelkään et voisivat lopettaa työsuhteen... Haluan kans olla kotona monta vuotta ainaki näillä näkymin. Mietityttää ku tänää on tullu vähän ruskeata verta. Siis tosi vähän. Onko jollain muulla ollu samanlaista?

is 10+6

Vierailija

En ole ehtinyt koneelle piiitkäään aikaan, pikaisesti luin viime viikon pinon. Moni oli ultrassa käynyt ja kaikilla oli kaikki ok, ihanaa!

Minä myös kävin ultrassa viime vkolla, kaikki hyvin Sissillä pituutta 4,7cm ja niskaturvotus oli 1mm. Kovasti liikkui, että hoitsukin sanoi että kylläpäs on vilkas vauva! Ihanaa ja uskomatonta vieläkin!!!

Kaksi neuvolakäyntiäkin jo takana, kuului tosi hyvin sydänäänet rv 11+5.

Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille!!!

mp73 ja Sissi rv12+1

Vierailija

Tänään käytiin ultrassa. Pituutta oli 68 mm ja turvotusta 1 mm eli kaikki ok. Kovin kaveri siellä ensin oli hiljainen,mutta heti kun hiukan tönäistiin tuli eloa. Ultran mukaan viikkoja olisi jo 13+2,mutta pitäydytään nyt tässä samassa LA:ssa kuin aiemmin.

Nyt on lähisuvulle kerrottu,äitini kristallipallo oli kuulemma tämänkin nähnyt jo ennakolta =)

Jouluna päästään vielä kertomaan miehen suvulle.

Hyvää joulua kaikille!

T:Marika ja vaavi 12+4

Vierailija

Onnittelut kaikille hienoista ultrauutisista! Itseä jännitti ihan kamalasti mennä ultraan...Sen piti olla just ennen joululoman alkua, mutta lääkärini sairastui. Sain kuin sainkin sitten toisesta paikasta ajan aatonaatoksi. Se on rv 12+6 ja 6,4mm sintti siellä uiskenteli. Niskapoimun turvotusmittaa ei saanut aivan tarkasti, se oli n. 1,5mm kuulemma. Sanoi, ettei sillä ole niin merkitystä kun se on kumminkin alle sen rajan.

Pahoinvointi on helpottanut jo, mutta närästystä on hiukan. Ekassa raskaudessani olin Rennien suurkuluttaja.

Mukavia välipäivä kaikille!

Frankie rv 13+3

Vierailija

Täällä joulun aika on mennyt pahaa oloa potiessa. Välillä tuntui, että pahoinvointi alkais jo helpottamaan, mutta pari päivää ennen joulua alkoi taas ympäri vuorokauden tehdä pahaa. Yötki oon valvonut, kun oksennus on kokoajan kurkussa. Ja väsyttää.. Odotan vaan aikaa, että tämä pahoinvointi on ohi ja pääsen taas elämään "normaalia" elämää.

Ihana lukea, että moni on päässyt jo ultraan. Mulla on ultra vasta tammikuun 7.pv. Se vähän jännittää, kun mulla on pieni epäilys, että raskaus olisi jo muutaman viikon pidemmällä. Pahoinvointi alkoi pari viikkoa aikaisemmin uin mormaalisti ja maha on kasvanut huimaa vauhtia. Myös liitoskivut alkoi eilen. Yleensä on alkanut vkolla 15, mutta nyt eilen jo tunsin kuinka liitokset "rutisi" ja liikkui kun kävelin. Voi kauhea millaiset kivut ehtii tulla, kun tässä vaiheessa jo liitokset on näin löysällä.

Pixelina 9+5. (kohta 10 täynnä) :)

Vierailija

Täällä tullaan joukon hännillä. Ensimmäisessä neuvolassa käyty viime viikolla ja ultra vasta joskus tammikuussa. Olisi ollut kiva päästä ultraan ennen joulua, mutta kerrotaan varmaan kuitenkin sukulaisille jouluna. Jos jotain käy, niin sittenpähän riittää lohduttelijoita.

Hitaasti tuntuu matelevan tämä aika. Vasta näin vähän viikkoja. Pahoinvointi jäi minun kohdallani melko vähäiseksi luojan kiitos. Väsymys ei anna edelleenkään periksi. Päiväunia on pakko nukkua harva se päivä ja silti nukahdan illalla yhdeksän aikaan sohvalle. Vähän tuntuu jo jotain vatsassa, muuten on niin outoa, ettei mitenkään huomaa olevansa raskaana. Mulla on niin altis turvotukselle muutenkin vatsa, että menee varmaan aikaa ennenkuin kukaan uskaltaa epäillä muuksi.

Jännittääkö muita kertoa töissä? Milloin aiotte kertoa? Mulla vaihtui juuri tehtävät ja kurjaa hakea heti siihen sijaista, kun itsekin tässä vasta opettelen uusia vastuita. Toisaalta ei mietitytä yhtään, mulla on kamala pomo enkä malta odottaa sitä, että kesäloma alkaa enkä siltä enää palaa töihin hyvin pitkään aikaan. Aion olla kotona ainakin 2 vuotta. Mitä suunnitelmia muilla on?

T. Pötkö rv 8+5

Vierailija

Nyt taitaa ylenpalttinen väsymys vaihtua "unettomuuteen", tuntuu, että ei aamuisin nukuta yhtä makoisasti :)

Äiti-76, mahtavan kokoinen tulokas! Mitä tässä nyt olen äkkiä lueskellut kuulumisia toisilta.

Täällä kaikki hyvin, jännä ajatella että jos kaikki menee hyvin, on tämä meille viimeinen joulu kahdestaan.. :)

Hyvää ja Rauhallista Joulua Kaikille, ja Paljon Onnea Vuodelle 2009!

Taateliz 12+4

Vierailija

Ja ihanaa, ihanaa kaikki kunnossa.

Kovin oli rauhallinen kaveri, kerran heilautti kättään ja muuten köllötteli vaan!

Pituutta oli 55mm ja poimumitta 0,8.

Nenäluu näkyi myös todella hyvin. Lääkäri oli uusi tapaus, nuori nainen ja todella mukava. Toivottavasti on tullut jäädäkseen eikä ole vain sijaisuutta hoitamassa. ( Täällä jää vuoden vaihteessa 3 lääkäriä eläkkeelle, niin ei tiedä yhtään millaisia tapauksia nää uudet lääkärit mahtavat olla!)

Niinpä meillä uskotaan nyt ehkä viimeinkin, että meille tulee kuin tuleekin se pikkukakkonen! =D

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille!

T, Helga & Plikka 1v4,5kk & Sintti rv12

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat