Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~ PiKkUkAkKoSeT vKo 52 (22. - 28.12.2008) ~*~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (14)

Vierailija

LISBET

Voi itku, mä olin jo varma ettei tätiprkl löydä sua enää!

Miten kauan teillä meni esikoista puuhaillessa?

Oma napa

Tätiä odotellessa edelleen..

Eilen tuli 2 vkoa siitä kun bongasin ovislimat ja sitä ennen oli oviskivut.

Herkkä testi oli siis tiistaina nega, olishan siinä varmaan näkynyt jos olis näkyäkseen. Eli tulis nyt sitten se täti että pääsis kohta uutta yritystä!

Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen, alkuviikosta oli vähän menkkajomotusta mutta sitäkään ei ole sitten tiistain jälkeen ollut.

No, kaipa se on vaan odoteltava!

Joulun jatkoja kaikille täältäkin!

Adele kp 32/?, yk 2

Vierailija

heips... aattelinpa kirjotella tänne taas piitttkkkäään tauon jälkeen..

eli miulla menossa kp 35/31 (??) mutta en uskalla testata vielä... ootan kuun loppuun, sillä liian monta pettymystä on tullu. (niinkuin sillon kun menkkoja ei tullu yli 3kk:n jolloin tein varmaan 6 testiä... ja toinen, milloin ei menkkoja kuulunut 2 kk:n) vähän jänskättää, ensin aattelin jos testais aattoaamuna, mutta jos pamahtaisi nega,niin luultavasti ois joulu pilalla :( Muutenkin on surua tähän jouluun mahtunut, miehen papalla todettiin pahalaatuinen kasvain :( ei ole kyllä yhtään raskautunut olo, nyt eilen ja tänään ollut semmonen menkkamainen olo, mutta toistaiseksi täti pysynyt siis poissa.

tälläistä täällä, onnea paljon kaikille raskautuneille ja muille plussatuulia!!

niin ja tietysti:

OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA sekä ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2009!!!

PS. Saas nähä tuoko pukki miulle yhtään pakettia, vähän jänskättää :D

Vierailija

Tänään onkin kiireinen päivä, pitää vielä viimeiset siivoukset suorittaa että pääsee huomenna kunnolla joulun viettoon.

Eilen illalla tuli nukkumaan mennessä sellainen pieni menkkaolo ja viimeistään siitä olin ihan varma, että täti saapuu vierailulle. Tein kuitenkin testin aamulla ja negaahan se näytti, puhdasta sellaista. Nyt vaan odotellaan tuleeko täti jo tänään vai ei. Saisi odottaa vielä pari päivää, ettei olis ainakaan aattona sitä pahinta jomotusta.

Onhan tää pettymys, mutta olinkin kyllä ihan varma että nega tulee.

Ensi kierrosta jos tärppäisi niin menis kyllä lasten synttärit tosi lähelle toisiaan, pahimmillaan jopa samalle päivälle. Mietinkin onko se epäreilua lapsuuden synttärijuhlia ajatellen, mutta mies oli sitä mieltä ettei sillä ole merkitystä.

Kovin loppuvuoteen, ainakaan joulukuulle, en syntymäpäivää haluaisi, joten en tiedä pidetäänkö sitten pieni tauko jos sitä ennen ei tärppää. Jos sen jälkeiselle kierrolle hakisi vaikka hormonilääkkeet PCO:ta varten, olisi ainakin ihan varma että ovulaatio tapahtuu.

No, näitä asioita varmaan pohditaan tässä joululomilla.

Ei muuta kuin ensi kierrosta pupuilua joka toinen päivä heti kun täti poistuu, ei ainakaan voi sitten sanoa että jää yrittämisen puutteesta kiinni kuten tässä kierrossa flunssien takia.

Ihanaa joulua kaikille, toivottavasti saadaan paljon plussalahjoja viimeistään ensi vuonna!

Adele kp 29/?, yk 2

Vierailija

No niin, joulu on just ovella!! =) Onnex on kaikki lahjat jo hankittu, ei tarvi enää tuonne ruuhkaan lähtee niitä metsästämään.

ADARA

Onhan se raskautuminen mahdollista, mistäs sitä koskaan tietää!! =) Jossakin pinossa oli joku, jolla oli tullu kuukautiset ja sitten testannu plussan jossain kp:n alkupäässä! =)

ADELE07

Mikä tilanne? Ootko testannu vai onko tätiryökäle tullu paikalle?

MUUT

Olikos muita piinailijoita??

Oma Napa

Eilen ei tosiaan mitään oireita tms. Tänään sitten aamupissan jälkeen tuli hetkeks menkkamainen olo ja alavatsaa jomotti pikkusen.. Ottakaa nyt sitten selvää!!

Mietin vaan kovasti sitä keskiviikon testiä, että näkyykö siinä ylipäätänsä mitään vielä, kun sillon on mulla oviksesta 11 päivää (rv:t olis 3+5 tai 3+6 sillon)..

No, mutta kyllähän mä testaan ja jos tulos on epäselvä tai nega, niin teen uuden testin sitten viikonloppuna uudestaan, JOS ei täti oo kerenny tulla ennen sitä!

Nyt syöttämään aamupuuro pojalle!

=) Lisbet, kp 25/26-31 yk 5.

Vierailija

ei raskaana, ainakaan tämän päiväsen testin mukaan.. ja menkat myöhässä jo 8 pv...

jos ei täti tule, testaan viikon päästä uudestaan..

Vierailija

Heihoi, uusi tulee mukaan :) elikkäs tällä hetkellä on vielä ehkäisy käytössä (e-pillerit), mutta vauvakuume on kova, ja myös mieskin alkaa olla samoilla linjoilla, ja eilen puhuttiinkin, että pillerit lentää roskiin, kun mies vaan antaa luvan siihen, todennäköisesti alkuvuonna -09, nykyistä reseptiä ois 2kk pilsut jäljellä (ja mie en tahtois hakea enää uutta reseptiä).

Tässä tosin jäi nyt menkat tulematta viime viikolla, oltiin reissussa marraskuun alussa, ja sairastuin ja söin antibioottia ym lääkkeitä, heti reissun jälkeen tuli menkat, mutta nyt ei, raskausoireita on ollut, mutta kaksi testiä näyttänyt negaa, kp 29/28 ja kp 32/28, nyt ois periaatteessa kp 34/28, mut aloitin uuden levyn viikonloppuna, jos nää oireiltu edelleen jatkuu, saatan tehdä vielä kolmannen testin jouluna. Ikinä koskaan ennen ei ole menkat jäänyt tulematta, vaikka joskus olenkin pillerin tai kaksi unohtanut ottaa, aina alkanut tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan mennessä.

Ja vähän meistä, minä olen siis 24v, mieheni 32v ja lapsukaiseni täyttää 5v helmikuussa 2009. Tämä pikkukakkonen olisi minun ja mieheni eka yhteinen lapsi. :x

Vierailija

Kuinkas teillä on mennyt joulu, pikkukakkoset?? Vietimme jouluaaton appivanhempieni luona, eilen kävimme isäni luona Vaasassa ja tänään käymme vielä Kalajoella mummuni ja vaarini luona.

Viikonloppuna ei sitten lähdetä mihinkään.. Lauantaina alkaa alennusmyynnitkin, mutta taitaa kaupungilla olla liian paljon porukkaa!!

OMA NAPAA

Se siitä raskautumisesta tässä kuussa!! Tänään alkoi menkat!! Kiertopäivä muuttui 29:stä kp1.. Masentaa ja v*****aa!!! =( Alkaa tuntumaan tosi toivottamattomalta tää touhu!! =( Ja muka sanotaan, että "toista ei tarvi yhtä kauan odottaa, että tärppää"!! Nii varmaan!!! =(

No joo, lähen nyt juomaan kahvit ja sitten lähdemme Kalajoelle.

JOULUN JATKOJA KAIKILLE!! =)

Lisbet, kp 1/26-31 yk 6.

Vierailija

ADARA

Toivotaan tosiaan, että jouluyössä olisi ollut taikaa!! =)

ADELE07

No höh! Jotenkin jo toivoin, että olisi plussa tullut. Ootko käyny katsomassa, millon sulla olisi laskettuaika, jos nyt seuraavassa kierrossa tärppää?? Itellä olisi 2.10.2009, mutta sektion vuoksi olisi jo pari viikkoa aikaisemmin..

OMA NAPA

Joulu on nyt sitten ollutta ja mennyttä, kohti Uutta Vuotta!! =) Ei mitään uutta.. Menkat alkaa jo olemaan niukat, olispa vaan 4 päivää vuotoa, en jaksa tätä tampooni-/rättikautta!!

Lähdempäs valmistautumaan ulkoileen, ihanan raikas pakkas-ilma!! =)

=) Lisbet, kp 3/26-31 yk 6.

Vierailija

ADARA

Onnea matkaan, toivottavasti on pupuilut osuneet just kohdalleen!

Oma napa

Tein aamulla uuden testin kun edellisestä oli kulunut jo 4 päivää. Tyylipuhdas nega kuitenkin tämäkin.

Tää kierto ei ole mulle vielä mitenkään kummallisen pitkä, päinvastoin n.35 päivää on ihan normaali mutta ihmettelen vaan ettei tätiä kuulu kun oviksesta on jo reilusti yli se 2 viikkoa.

Pitänee odotella uuteen vuoteen ja sitten soittaa lääkäriltä pillerit, että päästään uuteen kiertoon. Täähän on ihan Murphyn laki että täti ei tuu kun sitä toivoo :)

Adele kp 33/n.35, yk 2

Vierailija

No jos nyt onnistuis..

Esikoista "puuhaillessa" meni melkeen päivälleen 11kk. Senhän takia me vähän niinku aloitettiin tää vauvanteko homma ajoissa, että JOS sattuis saman verran menevän aikaa ku esikoisessa, nii olis pojalla kuitenkin sitten jo ikää.. Sitten vielä raskausaika päälle, 9kk.

Tuuppas nyt kertoileen, jos teet uudemman testin ens viikolla, jos ei täti tuu. Jos sä oisitkin raskaana??!?!?! =)

Paremmalla mielellä jo,

Lisbet, kp 1/26-31 yk 6

Vierailija

Lisbet

Kyllähän ne herkät testit näyttää aika aikaisin, muistaakseni just 9-11 päivää ovulaatiosta. Sellaisen hankit ja sitten vaan testaamaan :)

Oma napa

En ole vielä testannut, ajattelin tehdä sen huomenaamulla.

Mä olen niin valmistautunut negaan että ajattelin, etten halua sitä aattoaamuun, tulee kuitenkin paha mieli vaikka kuinka olis valmistautunut.

Ja jos vaikka se sitten oliskin plussa niin menis aattoaamu senkin takia sähläämiseks :) Meille nimittäin tulee ihmisiä kylään jo lounaalle joulupuurolle joten touhua riittää heti aamusta.

Mulla on ollut vatsa ihan löysällä PCO-lääkkeiden takia, joten nippailuja ja muuta on ollut vaikka kuinka paljon. Mikä sitten johtuu mistäkin, en tiedä.

Torstain ja perjantain kaltaista etovaa oloa ei enää ole ollut, viikonloppuna oli pikkasen mutta ei paljoa. Eilen suihkussa yhtäkkiä alkoi ihan järkky menkkajomotus, kesti ehkä minuutin ja loppui sitten taas.

Luulisi, että huomenna testissä jo näkyis jotain jos on näkyäkseen, koska oviksesta tulee 2 viikkoa keskiviikkona tai torstaina.

Adele kp 28/?, yk 2

Vierailija

Onpas meillä täällä hiljaista!! Kaikki on varmaan rauhottunu joulunviettoon.. Ite meinaan pinoa käydä lukemassa joulun aikana, mutta en tiedä paljonko kerkeän kirjoittelemaan..

ADELE07

No, mitä testi näytti?!?!?! =)

Oma Napa

Luin ohjeet siitä raskaustestistä ja huomasin, että siinä luki "voi näyttää positiivisen tuloksen 6-10 päivää kiinnittymisestä". Eli se siitä testaamisesta sitten huomenna!! =(

Kun mulla oli ovis 13. päivä ja jos kiinnittyminen tapahtuu 5-7 päivää hedelmöittymisestä, nii mulla on siis siitä vasta muutama päivä.. No, ei se auta ku oottaa sunnuntaille ja testata sitte, jos on tarvetta.

Laskin että jos mulla oli sillon kp 16 ovis, nii mulla menkat alkaa (toivottavasti vaan ei nyt ala enää!!!) lauantaina, kun kp 30.

Edelleen taas tänä aamuna pissan jälkeen menkkamainen olo ja nyt tuntuu vas. puoleinen tissi pikkasen kipeeltä tuolta sivusta (kuvittelenkohan). Sit eilen illalla alkoi tuleen limaista ja kirkasta valkovuotoa pikkusen paperiin, joka pyyhkäisyllä. Nippailua tuntuu väliajoin tuolla alavatsassa, yleensä vuorotellen molemmin puolin tai sit pidempään jomottelua jommalla kummalla puolella.

No, pidän teidät ajantasalla ja ilmoitan sunnuntaina viimeistään, mitä testi näytti.

OIKEEN IHANAA JOULUA TEILLE KAIKILLE!! =)

=) Lisbet, kp 26/26-31 yk 5.

Vierailija

Adelelle ja Lisbetille oli tullut negaa ja täti käymään. Harmitus!

Täällä ollaan anoppilassa ja meinaa mulla mennä hermot. Taas pitänyt päivitellä miten ilkeällä anopilla mua on siunattu. Onneks ei ole ilkeily kohdistunut tällä kertaa muhun. En voi käsittää miten niin lapsellista, ilkeää ja tyhmää ihmistä voi olla olemassa!! No se siitä.

PikkuKakkosta ollaan päästy puuhailemaan jouluaattona ja sitten tänään. Jos kierto ois sama kuin viime kerralla eli 25 päivää niin hedelmällisin päivä ois laskureiden mukaan ollut just jouluaatto. Tänään kyllä tuli ne ovislimat (hyi mikä sana). Tarkoittaako se nyt sitä, että ovulaatio on ollut tänään? Limat oli just sitä kirkasta, lirahtavaa sorttia.

Hyvää joulua ja positiivista tulevaa vuotta kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adara kp 15/25-30, yk1

Uusimmat

Suosituimmat