Pomo alkoi dissamaan sen jälkeen kun vakinaisti meikäläisen. OUTOA?!

Vierailija

Miksi vakinaisti, jos kerran en hänen mielestään ole pätevä?

Ei esim. pyydä mukaan palaveriin, jossa käsitellään minullekin kuuluvia asioita.

Naureskelee myös minulle ihan selvästi. Hänellä ei pidä kasvotusten pokka koskaan. Joutuu usein kesken asian lähtemään ihan sen vuoksi että naama punaisena puree huultaan, jotta ei tyrskähtäisi nauramaan.

Olen jo kerran puhunut siitä, että myös minulle pitää muistaa kertoa firman asioista. Lupasi, mutta tilanne sen jälkeen vain pahentunut. Nyt dissaa entistä törkeämmin.

Jos ei olisi juuri vakinaistanut, niin luulisin, että yrittää savustaa minua ulos. Palkkasiko jonkun siis vain kiusattavaksi vai mistä on kyse? Mitä voin enää tehdä? Lähteä?

Kommentit (9)

Vierailija

olen tullut taloon kun ennusteet näytti hyviltä, ja nyt kun keväällä huomattiin, että jäädään jälkeen, alkoi tuollainen outo käytös.

kailotus liiasta työntekijämäärästä, löysin muistilappuja,

joissa laskettiin minuun liittyviä kuluja, en päässy kokouksiin, muut meni syömään, minä jäin välistä jne.

pois se sut haluaa.

ei vain uskalla sitä ääneen sanoa, toivoo, että "ymmärtäisit" asian itse.

joten etsipä siinä toinen työpaikka nyt ja irtisano itsesi kun toisen paikan olet saanut!

Vierailija

1) joku ylemmältä taholta pakotti hänet vakinaistamaan, vaikka hän ei olisi halunnut (vika ei siltikään ole välttämättä sinussa) ja kostaa nyt.

2) pomosi on joku sairas narsisti, joka nauttii toisten kiusaamisesta.

Joka tapauksessa pomollasi ei ole kaikki ok...normaali ihminen ei käyttäydy noin...kuulostaa tosi pahalta tilanteelta....

Onko mitään ylempää tahoa, johon voisit ottaa yhteyttä? Onko sinulla hyviä työkavereita, joiden kanssa voisit puhua??

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat