Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pahoinvointi enteillä synnytystä?

Vierailija

Ja tietenkin loppuraskaudesta kyse :)

Viime päivinä ollut vähän etova olo, aivan kuin mahaa vääntäisi välillä ja selästä nippailee.. eilen tuli menkkajomotusta niin paljon että oli pakko ottaa panadol. Taas on sellainen etova olo ja maha sekaisin. Koko raskauden olen ollut ruuan ja herkkujen perään mutta nyt ei tee mitään mieli. Ja rv 40+0 joten voitte uskoa että on malttamaton olo!! Haluan sen h-hetken tänne, heti :D!

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:

tässä loppuraskaudessa kohta 2 viikkoa. huomenna 40+0, eli aika samoissa ollaan:( Odotelinkin jo, että olisin saanut vauvan syliin ennen Joulua kun supistukset alkoivat viikolla 38, ja limatulppa tuli 37+4, mutta tässä sitä vieläkin taistellaan etovan olon ja supistusten kanssa.:( Neuvolantäti kyllä sanoi, että joskus oksettava olo voi enteillä synnytystä, jotkut jopa saattavat oksentaa mutta epäili mun pahan olon johtuvan siitä, että vauva painaa kovasti tuolla mahassa ja osasyynä epäili myös jännitystä.

Mulla vauva laskeutui viikolla 36 ja terkka sanoi jo ajat sitten että "saa nähdä tuletko enää ensi viikolla, kun vauva niin alhaalla jo"... Ja ketut.. tässä sitä ollaan. Ekat supistukset (kivuliaat) tuli jo viikolla 35 joten ehdin jo pelätä ennenaikaista. Nyt sitten elättelen toiveita tuon kuvotuksen suhteen mutta kyllä mua jännittääkin, joten voi johtua siitäkin.

Vierailija

ja maha meni sekaisin parituntia ennenkuin lapsivedet menivät. Vauva syntyikin tuosta sitten nopsaan, kokonaisuudessaan meni 3½ tuntia.

Vierailija

tässä loppuraskaudessa kohta 2 viikkoa. huomenna 40+0, eli aika samoissa ollaan:( Odotelinkin jo, että olisin saanut vauvan syliin ennen Joulua kun supistukset alkoivat viikolla 38, ja limatulppa tuli 37+4, mutta tässä sitä vieläkin taistellaan etovan olon ja supistusten kanssa.:( Neuvolantäti kyllä sanoi, että joskus oksettava olo voi enteillä synnytystä, jotkut jopa saattavat oksentaa mutta epäili mun pahan olon johtuvan siitä, että vauva painaa kovasti tuolla mahassa ja osasyynä epäili myös jännitystä.

Vierailija

Lainaus:

Oksennus tulee usein kun on 4-6cm auki.

Miten niin ei saa ottaa panadolia???? Minä olen luullut että se on turvallinen koko raskauden ajan!! onneksi en ottanut kuin yhden!

Vierailija

Mulle sitä eilen oiken suositeltiin. Viikkoja 40+2 ja valitin äippäpolille päänsärkyä. Sanoivat että ota reilusti panadolia, niin olo helpottaa.

Uusimmat

Suosituimmat