Harmittaako läskiä olla läski?

Vierailija

Tämä ei ole provo, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten läski kokee itsensä?

Monesti tuolla kaupungille kulkiessa näkee enemmän ja vähemmän läskejä ihmisiä ja mietin, että harmittaako heitä kun mitkään kauniit vaatteet eivät sovi. Tai jos jostain löytyy niin isoja kokoja niin ne näyttää ihan karmealta päällä. Ei voi pitää mitään seksikästä. Yökerhossa ei suuremmalti varmaan tee mieli mennä joraamaan..

Niin esitän nyt hyvin yksinkertaisen kysymyksen: "Vituttaako?"

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Normaalipainoni on 62kg, pituutta 174 cm. Ekasta raskaudesta paino nousi 21kg. Ennen toista raskautta ehti pudota 10kg. Nyt painoa 90kg, olen tosin raskaana, mutta silti tunnen itseni läskiksi. Ja tiedän, että raskauden jälkeen taas painan jotain 85kg, eli on lähes 25 kg normaalipainooni. Kyllä tunnen itseni läskiksi! Ei ole kivaa mennä sovituskoppiin ja tajuta, että koon 44 housut ovat pienet! Aiemmin en tarvinnut sovittaa edes 42-kokoa...

Joten kyllä, odotan innoissani, että saan vauvan ulos ja pääsen laihduttamaan ja taas normaaliin 38/40-kokoisia vaatteita pitämään :)

Sitä kun on painoa, ei edes löydä vaatteita, jotka ovat sopivia, rapuissa ei jaksa kävellä hengästymättä, ostosreissuilla väsyy helpommin...

En ole aiemmin tajunnut kuinka hankalaa on olla lihava. Silti, vaikka raskaus tähän painonnousuun syynä, kyllä sapettaa. Mietin, miksi en voi olla niitä naisia, jotka lihvoat raskauden aikana vain jotain 6 kiloa...

Vierailija

En ole hirveän suuri mutta kuitenkin vähän ylipainon puolella (169cm/73kg), ja kyllä vituttaa etten näytä tämän paremmalta. Varsinkin kun naama on nätti, niin että jos olisin hoikempi olisin luultavasti kokonaisuutena ihan kaunis.

Vierailija

joten anteeksi vaan, kysyn rusina-aivoineni yhden tyhmän kysymyksen lisää. onko niin, että ne jotka ovat tyytyväisiä ylipainoisina, ovat olleet ylipainoisia aina tai kauan? siis vähän yleistäen, jotkuthan eivät ole tyytyväisiä koskaan ja jotkut taas hoikkina sekä ylipainoisina ja jotkut jotain siltä väliltä..

mietin vaan siksi, että itse olen suurimman osan elämästäni ollut hoikka, mutta on ollut joitakin aikoija, jolloin olen lihonut. silloin olen aina miettinyt, että miten joku voi olla lihavana tyytyväinen vai onko se vain niin että siihen ajan myötä tottuu?

Vierailija

Joku mainitsi tuossa omaksi BMI:ksi 27. Lueppas uudelleen se aloituspostaus. Ok?

Ja mitä tulee läskien menestymiseen työmailmassa, jälleen on muiden kirjotukset laitettu minun suuhun. Joku tuossa öykkäröi, että koska olen laiha, minulla on rusinat aivojen paikalla (mikä on fysiologisesti melko kummallista). Niin napautin takaisin, että kyllä laihojakin menestyjiä on (laihoja löytyy mm. yritysten johdosta). Josta taas joku läski pääsi aasinsillan kautta siihen, että maailmantalouden taantuma johtuu laihoista ihmisistä (SIC!)

Vierailija

Ja tääkään ei o sit provo, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten kaltaisesi ihminen hyväksyy rusinan kokoiset aivosi?

Monesti täällä av:lla törmää enemmän ja vielä enemmän aivottomiin henkilöihin ja mietin, että harmittaako heitä kun aivoissa liikkuu se yks ainoa rusinan kappale tai putket, jotka ilmeisesti on ruosteessa? Ei voi sanoa mitään älykästä. Oikeassa ihmisjoukossa ei varmaan suuremmalti tee mieli mennä avaamaan suutaan.

Nyt esitän hyvin yksinkertaisen kysymyksen: Ymmärrätkö?

Ainiin...Kaunista Joulua ja Onnellista uutta vuotta 2009 kaikille tasapuolisesti. Tämä tästä lähtee lihottaan itseään lisää, vieraileen kaikkien sukulaisten luona, kiittämään niistä kaikista seimellisistä, pukillisista ja omanlapsenkuvallisista-joulukorteista, ottamaan vastaan kaikki ihan sikakummalisetihanatkauheatsöpöt lahjat ja oikeasti nauttimaan koko joulunajasta!=DDDDDDDDDDDDD

Vierailija

Ok, terveyden kannalta sekin olisi hyvä pudottaa, ja ehkä pudotankin jossain vaiheessa. Olen kuitenkin hyvässä kunnossa kuntotestin mukaan ja harrastan liikuntaa, joten enpä usko että MINUSTA sinun kannattaa niin huolehtia. Huolehtisit niistä jotka eivät jaksa ja välitä liikkua tai tiedosta näitä asioita ollenkaan. Teet kummallisia päätelmiä muutamasta lauseesta..

6/11 ja mikä lie..

Vierailija

Lainaus:

Ihmisen aivot eivät sisällä rusinaa, eivätkä ruosteisia putkia. Aivoista voit lukea lisää esimerkiksi wikipediasta. Siellä on ihan kattava artikkeli ihmisen aivoista, niiden keskimääräisestä koosta ja muustakin yleisestä tiedosta.

Voiko tuosta sinun kirjoituksesta vetää sen johtopäätöksen, että jos et ole läski, olet idiootti? Ok, pidetään tämä mielessä.

Kannattaa muuten katsoa huvikseen esimerkiksi suomalaisten pörssiyhtiöiden vuosikertomuksien takasivuilta joissa esitellään yrityksen ylin johto. Siellä on vain yllättävän paljon näitä "laihoja idiootteja"

vaan niistä ihmisistä, jotka ottaa oikeudekseen arvostella ihmisiä pelkästään ulkonäön perusteella kun ei edes tunne ihmisiä. kun lukee näitä viestejä täällä niin suurin osa kritisoi ihmisiä ihmisiä ihan oudoista jutuista. Ja eiköhän se kerro jo paljon, jos et huomannut tekstini sarkasmia:D niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. vastasin ihan samallalailla kuin ketjun aloittaja..

Vierailija

Monesti tykkäisin jostain vaatteesta mutta se ei sitten istu päälle. Mulla on ylimääräisiä kiloja n 20kg. En ole sinut itseni kanssa. Pidän kyllä seksikästä, koska olen ylpeä rinnoistani ja muutenkin mulla muodot sentään menee jotenkin "OK" eli ei ole vatsan seudulla kaikki. Kyllä mä joraan yökerhossa.

Tässä erilaisten sairauksien keskellä olen todennut että millekään muulle en voi oikeastaan yhtään mitään paitsi sillä millaisena itseni kannan. Tällä hetkellä pitäisin ennemmin nämä kilot jos saisin ne kymmenen murhetta pois ja elämääni valoa. Mutta toki mulla on haaveena itseni vielä kuntoon laittaa - en tavoittele mitään mallimittoja mutta hyvän fyysisen kunnon haluan niin kuin joskus ennen lapsia oli.

Kun kuljen kaupungilla, en mieti mitä muut ajattelee. Elän vain tämän yhden elämän eikä nämä kilot kuitenkaan vaikuta. Mutta tosiaan tiedän että voin itseni pelastaa jos haluan. Siitähän se on kiinni...

Vierailija

Olen av-mamma, minulla on miljoonien omaisuus, minä sekä mieheni ollaan molemmat tohtoreita, meidät taaperotkin ovat jo tohtoreita. Olemme aina oikeassa, meidän lapset ovat täydellisiä, olemme uraohjuksia ja silti kotiäitejä, käytämme kestoja ja kertiksiä, rintaruokimme ja käytämme korviketta.. mitähän vielä? :D

Vierailija

Ja ei kukaan niistä nauti kiloistaan, päinvastoin. Hassuinta mun mielestä on se näissä kavereissa että, ovat kokeilleet jos minkälaista vippaskonstia kilojen karistamiseen. On ollut laastareita käytössä ja tärinäpöytää, on kokeiltu erilaisia ruokavalioita, kaalikeittodiettiä yms. Mutta eivät ne ole auttaneet. Yksi pääsi painovartioissa ihan kivoihin tuloksiin, mutta jättti sen kesken, ei jaksanut käydä!

Olen joskus sanonutkin että, "liikkukaa enemmän ja katsokaa mitä suuhunne pistätte, ei hiivalla paino tipu"

Vierailija

En ymmärrä tota läskien "pyöreä", "runsas", "pyylevä", "reitevä", "pulleahko" hapatusta.. Läski mikä läski.. Jos BMI on sanotaanko karkeasti yli 23, niin silloin on läski. On olemassa "laiha", "normaali" ja "läski", muut ovat sitten jonkun näistä kolmesta "kokoluokasta" olevan edustajan oma vähän raflaavampi nimi omalle ulkomuodolle.

Vierailija

Olen raskaana viikolla 28 ja painoa on 94 kiloa ja pituutta 173 cm. Järkyttävältä tuntuu. Tavoitteenani on kyllä sitten imetyksen jälkeen laihdutella. Muuten en ole varsinaisesti ihan surkeassa kunnossa. Ennen odotusta ja vielä raskauden alkuvaiheessa kävin hölkkäämässä kympin lenkkejä: Ikävä tosiasia on vaan se, ettei sillä liikunnalla niistä läskeistä eroon pelkästään pääse .) Mutta alkuperäiseen kysymykseen, kyllä mua vituttaa!!!

Vierailija

niin voin kyllä kirjoittaa olevani läski (se taisi olla pointtisi?) Itse en koe itseäni läskiksi, vaan hieman pullukaksi.

Terveyden ja ulkonäönkin kannalta on kyllä täysin eri asia onko BMI 27 vai 37. Itse asiassa esim. kehonrakennusta harrastava läskitön ihminenkin voi olla BMI 27, jos on oikein lihaksikas kroppa. Itse en toki kuulu tähän joukkoon, mutta tämä ihan vain sinulle tiedoksi.

6

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat