SISUNAISET joulusta loppiaiseen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tulkaahan kertoilemaan kuulumisia kun ennätätte kiireiltänne.

Minlee on lomilla ja laittaa uutta yhteenvetoa sitten joskus tammikuun alkupuolella ilmeisesti loppiaisen jälkeen.

Uudet tervetuloa joukkoomme mukaan!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ja tänään tosiaan hyppäsin kaikkien löysäilyjen jälkeen vaa´alle katsomaan totuutta silmiin ja kaamee totuus sieltä paljastuikin, sillä vaaka näytti 88,1kg ja tavoitteeseen siis hurjat 20,1kg :o(!!

Muttei auta itku markkinoilla varsinkaan, kun itse oon kiloni kerryttänyt, joten nyt nokka kohti uusia tuulia ja kaikkein mieluiten tekisin sen niin, että aloitan ihan puhtaalta pöydältä, jos se listoille onnistuu lisätä (tai saa tuo 95 olla siellä, kun siitä joskus aloitin, mutta nuo välikaristelut on nyt taaksejäänyttä elämää ja nyt alkaa siis ihan "alusta" karistelut..ei noita hyviä 10kg kevyempiä lukemia viittis enää edes miettiä, koska nyt paino on mitä on ja nuo alle 80kg lukemat rupeaa vaan harmittamaan, vaikkakin sinne aion taas suunnata siis takaisin eikä ne sitten enää harmita ollenkaan ;o)!!

Kaikille oikein sisukasta ja mukavan keveetä vuotta 2009!!

t.köris

Vierailija

Tämän aamun hurjat lukemat 93,5kg. Tosin eilen illalla syöty pitsaa, mutta eiköhän noi oikeat lukemat ole. Reilussa kuukaudessa viisi kiloa lisää. No itseään voi syyttää suklaata on tullut syötyä, tosin olen käynyt lenkilläkin muutaman kerran mitä en ole pitkiin aikoihin tehnyt.

Nyt alkaa tosissaan laihdutus ja vaikka ei olla tämän pidemmälle aamusta päästy niin nyt jo koko projekti ahistaa. Kun saiskin käydä joka päivä pitkillä lenkeillä niin niillä sais potkua tähän laihdutukseen, mutta se ei vaan onnistu :( katotaan jos kuitenkin pääsisin edes vähän liikkumaan. Pisteitä en ehdi laskemaan, mutta yritän muuten saada järkevästä ruokavaliosta kiinni.

Toivottavasti te muut saatte parempia lukuja vaa'alta.

Vierailija

En voi enempää itseäni inhota kuin tällä hetkellä. Joulukuu meni ihan läskiksi olen syönyt enemmän kuin laki sallii KOKO JOULUKUUN, mutta mutta nyt on taas uuden aloituksen aika:)

Hyppään ensi perjantaina puntarille ja kerron kauhuplussat joita on paljon! Mä en tajua kuinka monta kertaa ihmisen pitää laihduttaa samoja kiloja ennekuin tajuaa olla hakkaamaatta päätänsä seinään... mulla paino huitelee varmaan samoissa kuin joskus aloittaessani sisunaisissa IHAN OIKEESTI.

No nyt on eilen aloitettu uusi elämä (miljoonannen kerran) mutta olen päättänyt että tämä on se kerta kun onnistun tai sitten tyydyn elämään läskieni kanssa!!!

Vierailija

Söin varmaan kolme päivää miten sattuu (suklaata), muuten olen tsempannut. Lenkkeillytkin olen pyhistä huolimatta 2-3 x vko. Huomaa, että kuntokin on päässyt kasvamaan, kun 50min juoksu ei tunnu enää missään :)

Vielä olis 300g raskauskiloja jäljellä ja yritän epätoivoisesti karistaa ne tämän viikon aikana: poika kun täyttää su 4kk - sen kunniaksi :) Sitten kohti entistä kevyempää elämää :)

Tsemppiä muillekin!!!

Hyvillä mielin, Axe

Vierailija

onko kukaan kokeillut? mua on kiinnostanut jo kauan kun sen terveysvaikutuksia on niin paljon kehuttu. Kuntokeskukseen johon nyt otin kortin on tullut sellainen ja ajattelin kokeilla, mutta olis kiva kuulla mielipiteitä jos joku on käynyt

Vierailija

Siis lomaillut ihan täysin laihdutuksesta niinkuin aiemmin ilmoitinkin, mutta nyt taas huomista odotellessa tsemppi senkun kasvaa vaan :o)!

Kaikille sisunaisille mukavan herkullista vuoden viimeisä päivää ja kevyen mukavaa Vuotta 2009 huomisesta eteenpäin :o)!

t.Köris

Vierailija

Niin kuin viime viikolla kerroin, niin väsymyksestä johtuen söin ihan kamalasti:/ Onneksi paino ei ole juurikaan noussut, tai sen verran tiedän mitä olen viitsinyt siellä käydä. Joten en ihan ehtinyt saamaan loppuraskauskiloja ennen pojan 4kk päivää:/ Ihanaa on, että kuopuskin on alkanut menemään unille ennen klo.22 mutta sit mulla on taas enemmän omaa aikaa = netti ja syöminen ;)

No, tänään päätin aloittaa taas tiukemman linjan ja kävin lisäksi juoksemassa. Meillä onneksi mies vahtii lapsia mielellään, että mun kilot karisee ja vaimo on paremmalla tuulella:). Se kun on opettaja, niin näiden sen lomien aikana ehtii ja pystyy paljon paremmin.

Tässä kuussa on kolmet synttärit, joten niillä aion mässätä mutta muuten en hirveästi. Tai tietty naapurissa (Makuuni) täytyy silloin tällöin poikketa...;) Ilman irtokarkkeja en pysty elämään!!

Ilmoittelen painoa taas sitten uuden listan perään, niin pääsee tähän normaalirytmiin kun Minlee kotituu:)

Tervetuloa uudet mukaan! Tää on hyvä ryhmä!:)

Axe

Vierailija

Tervetuloa fatandfurious!

Mulle vaaka näytti 67 kiloa. Tosin osin varmaan menkkaturvotusta. Ihmettelen vain, miten nekin voi jatkuvasti olla. Lasten saamisen ja imetyksen myötä olin ilman kolmisen vuotta.

Nyt vauhtiin taas. Toivon, että sairastelutkin ohi ja kaikki käy kuin leikki.

Vierailija

Toivon, että tämän viikon jälkeen ei juurikaan plussia olis, mutta jos nyt samassa pysyis, niin sais tyytyväinen olla :) Mä en onneksi ole kuin suklaan perään;), joten jouluruokaa ei tule paljon syötyä..

Axe

Vierailija

Kiva kun tulee uusia joukkoon mukaan :) Tulkaahan muutkin kertomaan miten projektit sujuu.

Kuullostaa mielenkiintoiselta tuo sauna...varsinkin jos sillä noin paljon saa hyötyjä.

Mun puntaripäivä sitten koitti taas kun on maanantai tai toi edellinen tuloshan oli poikkeuksellisesti perjantaipäivältä kun se on se päivä jolloin aikoinaan aloitin laihdutuksen 2.1.Tulos oli satagrammaa plussaa eli 93,6kg. Oon vähän pettynyt sillä olen saanut jo syömisiä kuriin vaikka jokunen keksi ja karkki onkin mennyt. Lenkilläkin olen käynyt joten sen olisi jokunen karkki pitänyt pois kuluttaakin. No ei auta tästä jatketaan. Yritän nyt pitää kiinni siitä että pääsisin lyhyille kävelylenkeille ainakin kaksi-kolme kertaa viikossa. Jospa nuo lapset ja mies tottuisi siihen että olen hetken poissa. Vaikka ruokavaliollakin laihtuu niin toi liikunta kuitenkin antais anteeksi vähän niitä repsahduksia joita ihan varmasti tulee.

Vierailija

Nyt tulee tsemppi tarpeeseen, sillä meillä on alkanut yöheärilyt/valvomiset mikä johtaa mun kohdalla suoraan jääkaapille :/ Tuntuu, ettei jaksa muuta, kun nukkuu vaan reilun tunnin pätkiä. Mä toivon, että ne on vaan hampaat ja menevät pian ohi. Muuten on raskauskilot tulleet pian takaisin... :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat