Mikä pilaa jouluntunnelmaa?

Vierailija

Minusta Prisman mainokset ovat aivan hirveitä! Vaihdan heti kanavaa. Kierrän kaukaa myös itse kaupan. JOnottaa saa kauanja maitohyllyllä saa välttää käsirysyä. Kamala, kamala kauppa.

Kommentit (10)

Vierailija

Mies kärsii masennuksesta, enkä varmaan "saisi" ärsyyntyä, mutta oikeasti on TOSI raskasta, kun mies saattaa saada kamalan raivarin ihan mistä tahansa, paiskoa tavaroita ja mököttää päivätolkulla. Koko perhe joutuu kävelemään varpaisillaan, kun isi on masentunut.

Takuuvarmasti mies etsii taas jonkun kiukun aiheen, että saa pilattua meidän muiden joulumielen. Sitä masentaa, että ollaan "vaan" kotona, eikä matkusteta minnekään tms. erikoisohjelmaa (jota se ei tietenkään itse koskaan järjestä, mun nekin pitäisi organiseerata).

Vitsit, alkoi jo valmiiksi potuttaa. :-(

Vierailija

Onko silloin sallittua ottaa pari punaviinilasillista rentoutuakseen? Vai kummasta lapset saavat enemmän traumoja: punaisena huutavasta ja rääkyvästä vai hiprakassa olevasta iloisesta äidistä??

Vierailija

Osittain noista em. syistä olemme päätyneet viettämään ihan oman joulun oman perheen kesken. Sukulaisia vierailee sitten joulunpyhinä.

Vierailija

Joulumme isoin riski olen minä itse, koska hermostun helposti nälkäisenä. Piiitkä jouluaatto täynnä puuhaa ja ruokien valmistelua, ja ruokailu vasta illan suussa - ja muut perheenjäsenet vain rentoilevat. Tilanne enteilee räjähdystä, valitettavasti. Koetan varata itselleni mieluisia välipaloja, ettei kävisi huonosti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat