Isot rinnat,muuten hoikka!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kuppikoko on e-f joten liivien pitäisi olla75e tai f!En löydä mistään mitään nättiä...

Eivät istu päälle kun selkä niin kapea ja ympärysmittä usein kaupassa vähintään 80cm joka on liian iso!Olkaimetkin niin kaukana toisistaan että tulee selän/lapaluiden kohdalta yli tai törröttää ikävästi!!!

Auttakaa jos tiedätte,olisi kiva pukea jotain nättiä päälle!!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niillä on kotiesittelyjä, mutta myös liikkeitä. Ja nättejä liivejä&muita alusvaatteita ja usein kotiesittelyissä hyviä alennuksia. Eli halvemmalla olen saanut kuin liivikaupoilta, eikä kunnon liivimyymälästäkään usein löydy sopivaa.

Vierailija

Itse olen myös hoikka ja minulla on isot rinnat (av-mammojen lanseeraamaa termiä käyttäen, "kumitissit"). Tilailen liivejä myös paljon ulkomailta. Victoria secrets tekee erityisen näyttäviä ja seksikkäitä liivejä myös isoilla kupeilla ja pienellä ympärysmitalla. Kuppimallitkin ovat suotuisia "kumitisseille"

Vierailija

kunnon liikkeistä löytyy kyllä. esin kuopiossa lady royal.. ihmettelin itsekin että voi olla jopa 65 ympärys ja tosi iso kuppi. valikoimaakin oli, hinta tietysti vähän korkeampi mutta alennusmyyntiaikaan kannattaa käydä!

Vierailija

en tullu tänne elvistelemään! sain lapsen ja tissit kasvo valtavasti,imetän vielä,mutta silti olisi kiva laittaa nätit liivit edes kerran viikossa,ihan omaks ja miehen iloksi.:)Ja voin kertoa että pienemmät vaikka c olisi unelma,monet itkut on tullut näiden takia..

Vierailija

Jotka vastasivat..Kävi hyvä tuuri kun pikkusisko on joululomalla jenkeissä niin tuo tieto että VictoriaHyvällä tuurilla.Kiitos kaikille vinkeistä.

Hyvää joulua ja joulurauhaa koteihin!!Niillekkin joille "elvistelin":)

Vierailija

Pääkaupunkiseudulla (en tiedä onko muuallakin) on liike nimeltä Change, josta löydät kokoasi varmasti! Toki liivit on vähän kalliimpia kuin vaikkapa H&M:llä, muttei mitään huippukalliita. Ostin juuri ihanat hintaan 24,95 euroa.

T. 65E

Vierailija

mutta yritäpäs löytää 70 tai 75 g tai h, ei muuten löydy.

Ap, kannattaa käydä sovittamassa Prima Donnan liivejä (useimmat liiviliikkeet myyvät niitä, samoin Stockmann). Ne ovat todella hyviä isopovisille, ovat myös kauniita :)

Vierailija

Olen raskaana ja koko juuri tuo 75E. Saa etsiä tosissaan, että löytäisi jotain kivannäköisiä liivejä, kun en halua mitään puuterinvärisiä erotiikantappajia. Triumphilta löytyi joistain kivoista malleista tätäkin kokoa.

Vierailija

Juu turhaan tulit tänne elvisteleen, ihan joka liiviliikkeessä on isoja kuppikokoja pienellä ympärysmitalla.

Ja ihan tavis-Sokoksellakin on esim 75 e jota itse käytän. Olen lihonut ja sitä myöden myös kuppikoko kasvanut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat