Voi ei.. nyt kyllä harmittaa!

Vierailija

Työskentelen melko suuressa konsernissa johtotehtävissä. Olen tässä yksikössä tulosvastuussa ja siis tämän yksikön "suurin johtaja". Noh, maailmantilanne on mikä on ja meillä täällä teknologia-alalla on kohtalaisen rauhallista. Varsinkin vielä kun joulua pukkaa päälle. Noh, istuin toimistossa, jalat toisella tuolilla ja viilailen kynsiä kaikessa rauhassa - eli tapan aikaa.. - yhtäkkiä huoneeni ovesta koputtamatta ja mitään ilmoittamatta pamahtaa esimieheni sisään. Hän siis itse toimii Helsingissä ja oli ohikulkumatkalla joululomalle pohjoiseen ja kävi sitten täällä pyörähtämässä. Esimieheni on äärimäisen miellyttävä vanhempi herrasmies. Huumorintajuinen ja kaikipuolin "unelmapomo". Vaihdoimme pari sanaa ja hän häippäsi kohti pohjoista. Olen aina ollut tarkka siitä, että olen työssäni tunnollinen ja pienistäkin asioista - kuten pukeutumisesta - pidän huolen. No nyt sitten minut yllätettiin "hame korvissa" lorvimisesta. Koitan perustella itselleni kokoajan, että "eihän täällä ole mitään tekemistä" kunhan heilun av-palstalla ja muilla forumeilla, soittelen kavereille ja juoruilen niitä näitä. Mutta tuo pomon käynti. Ja voi ei, miksi en voinut sillähetkellä esimerkiksi kirjoittaa av-palstalle ja näyttää toimeliaalta vaan röhnötin tuolissa jalat toisella tuolilla ja viilailin kynsiä. Äh, pitäisikö lomien jälkeen laittaa pomolle jotain viestiä että "en mä oikeesti päivittäin kynsiä viilaile ja nuku töissä..". Olen myös meidän yrityksen harvoja johtajia jotka saavat bonukset tänävuonna. Olen siis suoriutunut työtehtävistäni hyvin ja onnistunut jopa tällä viimeisellä kvartaalilla luomaan positiivisen tuloksen (taitaa olla ainut positiivinen tulos suomessa)

Kauhea miten sekava tästä jutusta tuli. Oikein ajatuksenlentoa, mutta ei jaksa korjailla ja muokkailla. Olen vieläkin ihan hermona tuosta äsköisestä episodista

Kommentit (7)

Vierailija

Varmana esimiehesi tietää, että mitä tuo joulunalusaika on. Sinä voit ottaa lunkisti nyt, koska olet esimerkillisesti hoitanut tehtäväsi ajallaan, piste.

Vierailija

Minä olen ja kokisin varmaan samalla tavalla tilanteen kuin sinä.

Mutta oikeasti, pomosi TIETÄÄ että olet hyvä työntekijä ja olet saanut tulosta aikaan. Joten ei hätää, on inhimillistä ja normaalia välillä pitää pieni paussi, erityisesti tähän aikaan vuodesta. Kenties sait pomosi silmissä jopa lisäpisteitä siitä, että sinäkin olet vain ihminen, ahkera sellainen, etkä mikään kone.

Vierailija

Lainaus:

Olisit vaientanut sen seksillä..

En kyllä näe pomossani mitään joka virittäisi minua seksuaalisesti. Enemmänkin pidän häntä "isähahmona" johon hän ikänsä puolesta kävisi hyvin.

Ja ei, en pelkää potkuja, mutta jotenkin tämä tilanne on niin nolo. Jää kaivelemaan että mitähän pomo nyt ajattelee. "siellä se tytönhupakko vaan viilailee kynsiään päivät pitkät, kukahan nuo tulokset todellisuudessa tekee.."

Tai sitten hän ei ajattele yhtään mitään. Kävi vain toivottamassa joulut ja menestykset uudellevuodelle.

*äh* taitaa itseänikin vähän jo joulu stressata :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat