Mikähän mun varpaaseen meni??

Vierailija

Vasemman jalan nimettömään rupesi astuessa pistämään ihan pirusti. Jotenkin kihelmöi ja tuntuu puutuneelta, ei kuitenkaan tunnoton. Käveleminen tosi vaikeeta yhen varpaan takia!

Diagnoosia!

Kommentit (9)

Vierailija

mutta en usko, että se vaikuttaisi varpaaseen asti. Ja miksi nimenomaan vain ja ainoastaan siihen yhteen? On tämä aika mystistä. Eikä mitenkään kivaakaan.

Vierailija

Se pistely (outo, määrittelemätön tunne) iskee ajoittain nimenomaan nimettömään varpaaseen. Ja kävely todella vaikeaa. En ole vielä hakeutunut lääkäriin, kun vaiva ei ole koko ajan päällänsä. Mitä ihmettä se on?

Vierailija

kun näyttää noita ivailijoita olevan riittämiin. Varvasta saattaa pistellä muutamia tunteja ja olen huomannut, että tietynlaisissa kengissä ja paljon käveltyäni pistely alkaa. Ymmärrän todella murheesi, mikäli ihme pistely on samanlaista kuin minulla. Ihan kuin suoni/jänne tai jokin muu menisi varpaassa linkkuun. Ja sitten kävelystä tulee toispuoleista, kun yrittää keskittää painon jalan sisäsyrjälle. Huokaus :-( Täytyy varmaan joku päivä mennä lekurille, kärsittyäni useita vuosia tästä asiasta.

Vierailija

Luulin jo, että jalka on menossa kuolioon tai jotain...=)

Miten kauan siihen sitten kerrallaan pistää? Oltiin lasten kanssa lähdössä ulos, mutta ei puhettakaan tällä jalalla (tai varpaalla).

Eli se tuntuu, kun varpaassa olis piikki luuhun asti tai jotain..

T. ap

Vierailija

ensin tomografiaan ja kaikkiin mahdollisiin verikokeisiin ja määräisi lopuksi steroideja ja laajakirjoisen antibiootin. Meinaisit kyllä kuolla siinä välillä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat