Mulle tuli ihan järkyttävä olo, että nyt jouluna käy jotain ikäväää....

Vierailija

tuli jännä tunne ja oli pakko hakea netistä yks vanha biisi kuuntelin sitä ja olin aivan aatoksissani ja tuli kauhean ahdistava tunne että jotain ikävää käy nyt joulun aikaan.. meille... :/

Kommentit (5)

Vierailija

Voitko vaikuttaa asiaan jotenkin, osaatko tunnistaa, mitä ikävää pelkäät perheellenne tapahtuvan? MIkä sinua erityisesti huolettaa? (Ei tarvitse vastata täällä netissä.)

Onko sinulla ennen ollut tällaisia tuntemuksia? Ovatko ne toteutuneet?

Oletko herkästi huolestuva ihminen, joka pelkää usein ja monien ikävien asioiden tapahtumista, jotta voisi jälkikäteen sanoa, että "minä tiesin/ aavistin tuon etukäteen"?

Jos et osaa kohdistaa pelkoasi mihinkään konkreettiseen, yritä vapautua siitä. Kerran meille kaikille käy "ikävästi" ja elomme tällä planeetalla on ohi. Aikaa ei kannata tuhlata turhien murheiden kantamiseen, jos asioilta ei kuitenkaan voi etukäteen suojautua. Kotiiin voi jumittua, mutta kotihan se vasta on todella turvaton paikkaa tapaturmatilastoissa, joten ei sielläkään ole turvassa.

Toivon, ettei pelkosi toteudu ja voit viettää joulusi levollisissa tunnelmissa!

Vierailija

sanoa että mitä pahaa mutta on kovin ahdistava ja levoton olo tän takia... se iski ihan yhtä-äkkiä. En mä oo oikeesti mitenkään ollut mikään huolehtija ja pelännyt ihmeemmin mitään tapahtuvan, mutta oon kyllä tiennyt useita asioita etukäteen.. mun isällä on ollut sydänvaivoja ja se olis mulle suuri järkytys ja shokki jos isä kuolisi, äidillä on syöpä.... mutta jotenkin nyt kun syvennän ajatuksiani niin tuntuu että se tapahtuisi lähemmäs.. omaan perheeseeni, lapsiin... koetan ajatella muuta mutta nyt ei onnistu..

Vierailija

Vaan pyörii sun mielessä ja jotenkin yhdistät sen nyt omaan perheeseesi? Eli pelkäät niin kovin jotain käyvän, että se alkaa tuntua "enteeltä".

Toivottavasti saatte kaikesta huolimatta viettää oikein rauhallisen ja onnellisen joulun.*halaus*

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat