Ystäväni nai varattua miestä!

Vierailija

Mies on avoliitossa, on kertaalleen jäänyt kiinni tekstiviestittelystä ja sai sepostettua naiselleen että kyseessä on vain ystävä.

Sama meno jatkuu, mies ei halua jättää naistansa vaan jatkaa ystäväni luona hyppimistä eikä halua enempää ystävältäni.

Olen sanonut monesti että asia päättyy siten että mies jää taas kiinni. Ei tuollaisesta todellakaan hyvää seuraa. Ystäväni tekee väärin ja tuntuu pahalta seurata vierestä milloin kosahtaa :(

Onko neuvoja miten saisin ystäväni unohtamaan tuon "suhteen" koska mies on selväksi tehnyt ettei suhde etene pidemmälle? Olen sanonut ystävälleni että säilyttäisi omanarvontunnon eikä suostuisi toisen paneskeltavaksi kun toista ei kiinnosta kun pimpero..

Sääliksi käy sitä avovaimoa :( Sika mies sillä.. Ja ystäväni tekee väärin kun tietentahtoen sekaantuu mutta tunteet ne vaan vie..

Kommentit (13)

Vierailija

Vahvoja tunteita (siis ovat hyvännäköisiä ja kivoja tyyppejä) ei oo niistä kehenkään (en siis omakseni ottais tuollasia pettureita ;D), mut hyvää seksiä saan enemmän ku naimisissa ollessa exältä. :D

Vierailija

Mun mieheni lapsuudenkavereista JOKAINEN on pettänyt vaimoaan useita kertoja. Olen itse nähnyt joitain tapauksia ja kuullut mieheltäni monen monia juttuja... Yksi noista miehistä on poliitikko ja hyvänä isänä/miehenä pidetty. Minun on vaikea katsoa häntä silmiin.

Juu, tiedän, että oma miehenikin varmasti pettää, vaikka muuta väittää. Kiinni ei ole jäänyt. Ainakaan vielä.

Juu, eikä ne naisetkaan aina ole mitään pulmusia. Kyllä nekin pettää. Tosin ei kaikki miehet varmaan petä. Eivät naisetkaan. Usko meinaa vaan mennä... :(

Vierailija

Taannoin sain tietää mieheni viestittelystä ja sanoi juuri noin että ovat vain ystäviä.

Missähän kaupungissa mahtoi tapahtua? Olenko tyhmä kun uskoin? Tuumin ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin uskoa miestäni ja luottaa...

Vierailija

Ajattelin samaa että oma asiansa, itse tietää mitä tekee.

Ystäväni kuitenkin haluaisi suhteen miehen kanssa, pitää häntä "unelma" miehenä.. (Ei ole ajatellut ettei voisi luottaa häneen jos seurustelisi tämän kanssa..) mutta on tyytynyt siihen ettei tätä omakseen saa, menee ihan vain miehen ehdoilla!

Mies lupaa tulla kylään mutta peruukin eikä pidä siitä että ystäväni osoittaa mieltään tai kiukuttelee. Ystäväni on aivan rakastunut, siksi tekee pahaa kun tietää ettei jutusta mitään tule- ellei avovaimo heivaa miestä pois jonka jälkeen mies TIETYSTI juoksee ystäväni luokse ja yhtäkkiä haluaakin seurustella tämän kanssa!!

-ap

Vierailija

tuhoaa oman avioliittonsa ja toinen osapuoli omansa. Molemmilla pieniä lapsia ja mies on aivan valmista kauraa jättämään perheensä. Ystäväni hieman epäröi, mutta tn. sama lopputulos tulee hänen puoleltaan. Tämän toisen miehen perheestä en tiedä kuin, että lapsia on kolme, mutta ystäväni mies on kyllä ns. hyvä mies joka suhteessa. Eihän se mitään suurta intohimoa tietenkään enää 8 vuoden jälkeen ole, mutta silti olen aina kuvitellut, että hänen liittonsa tulee kestämään ikuisesti, jos mikään liitto ylipäätään kestää...

Kamalaa katsoa vierestä. Olen puhunut suoraan hänelle tuosta, mutta painostaan en ala ja rinnalla seison ystävänä, päätyi mihin tahansa ratkaisuun. Ehkä hänellä on sitten omat syynsä myös.

Vierailija

ei ole yhtään pahitteeksi yrittää puhua ystävälle järkeä... Eri asiahan se on jos kumpikin saa,mitä haluaa,mutta yksipuolinen rakkaus tuossa tilanteessa tuo vain turhia sydänsuruja. Minäkin olen aikoinaan RAKASTUNUT varattuun mieheen (kuin myös hän minuun), mutta tein itse ratkaisun vaikeaan ja epämieluisaan tilanteeseen ja pistin pelin poikki, lopullisesti,vaikka mies olikin myöhemmin vapaa, en huolinut häntä enää...

Lainaus:

On rakastunut. Mutta lopetan jauhamisen, ei se sillä miksikään muutu. On vaan paha mieli kun kuuntelen kuinka ystäväni kärsii ja mies luikertelee pakoon ja selittelee naiselleen ja valehtelee ja sama meno jatkuu eikä halua kuin pimpsaa.. :( Hei hei.

-ap

Vierailija

Vaikeimman kautta on usein mentävä. Ei ne minunkaan seksikumppanit sinkkuaikana aina ihan vapaita miehiä olleet. Se kävi minulle silloin, ja ilmeisesti myös toiselle osapuolelle.

Sinä aikana opin ymmärtämään sen että mies käy usein vieraissa, vaikka kotonakin saattaa olla kaikki ns. hyvin. Toiset miehet vaan tykkää seikkailla.Mielellään kyllä näyttelivät lasten kuvia lompakosta ja puhuivat myönteiseen sävyyn jopa vaimosta-muta kun vietit vie!

Ei minuakaan monesta miehestä kiinnostanut kuin seksikumppanuus-turha se on tässä muuta moralisoida.

Vierailija

On rakastunut. Mutta lopetan jauhamisen, ei se sillä miksikään muutu. On vaan paha mieli kun kuuntelen kuinka ystäväni kärsii ja mies luikertelee pakoon ja selittelee naiselleen ja valehtelee ja sama meno jatkuu eikä halua kuin pimpsaa.. :( Hei hei.

-ap

Vierailija

Ne selittää niin kauan kun joku niihin selityksiin haluaa uskoa, muttei niillä useimmiten ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. ja paljon pettänyt mieskään ei taida muuttua- osaa vaan peittää jälkensä paremmin.

Vierailija

Jos ystäväsi vain haluaa mieheltä seksiä silloin tällöin ilman mitään muita velvotteita tai toiveita, niin sehän on ystäväsi oma asia. Äijähän siinä vaimoaan pettää, kerran jo kiinni jäänyt, mutta vaimo sietää... Se on heidän valinta.

Ystävänä voit tietysti kysyä,minkä takia hän haluaa tuollaista tehdä....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat