Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** Elokuiset Leijonanpennut vko 52 + ESITTELYT ***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei kaikki elokuulle vauvaa odottavat! Ajattelin avata viikkopinon kun sitä ei tälle viikolle vielä ollut. Viime viikon pinossa oli jo esittelyjä, lisätään niitä tännekin saman mallin mukaan:

IKÄ:

MUUT PERHEENJÄSENET:

PAIKKAKUNTA/SYNNÄRI:

MONESKO LAPSI TULOSSA:

LASKETTU AIKA:

T. Nomppis rv 7+2 ?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

pahin väsymys mennyt jo lähes kokonaan ohi ja pahoinvoinnista ei ole enää tietoakaan. :) meillä päin kylläkin jyllää nyt oksennustauti ja nyt se on miehelle että sitä pahoinvointia sitten seuraavaks odotellessa. toivottavasti ei ihan aattona kuitenka pahin olo olis.

mitenkä ootte jouluvalmisteluja jaksanu tehdä? itsellä ainakin jouluostoksilla käyminen viime viikolla otti todella koville. koko päivä kierrettiin ideaparkissa ja vielä matkat päälle niin kotona oli täysin poikki. kodin oon saanu nyt aikahyvin jouluiseks. huomenna viellä pientä siivousta ja muutama paketti ostamaan ja sitten on jouluhommat tehty:) nyt helpottaa kyllä sekin kun päätettiin tää joulu viettää molempien vanhempien kotona niin jouluruuistakaan ei tartte murehtia:)

anwi ja pallero rv7+2(?)

Vierailija

Hei!

Meille siis odotellaan kaksosia. Perheessä ennestään 2 poikaa, 4 ja 6 vuotiaat.

Mukavaa vuodenvaihdetta toivottelee

Hanna74

viikoilta 7+6 (+ vielä nimettömät kaksi salamatkustajaa)

TAUSTAA:

Ikä: 34

Perheeseen kuuluu: Mies ja kaksi poikaa 4 ja 6v

Asuinpaikka: Espoo

Muuta: kaksi koiraa

Työ: Yrittäjä

Vierailija

Hei

Eilen plussattu ja pieni hymy mukana koko ajan. En ole edes suuresti ajatellut testin tekoa aiemmin, koska kierto venynyt edellisinä kuukausina. Eilen aamulla ykt´äkkinen paha olo herätti ajatukset. Vähän taustatietoja:

Iää: 27

Perheenjäsenet: Mies

Monesko lapsi tulossa: Ensimmäinen:

La: 18.8

- Virvatuuli rv 6+2

Vierailija

Mulla kanssa tuo kuvottava olo yltyy, aamulla oli jo lähellä aamupalan jälkeen, mutta vielä selvittiin.. menis nyt tän joulun ohi että vois vähän nauttia jouluruuista.

Sit mä jo mietin että jos oikeesti tulee huono olo, niin sit ei pysty töissä olemaan ja homma paljastuu ennen aikojaan :(

No päivä kerrallaan, pari tuntia vielä töissä ja sitten joulun viettoon. Meillä kanssa toiset huolehtii ruokapuolesta, joten saa ottaa aikas rennosti :)

Oikein hyvää joulua!

Luckygirl, viikkoja tasan 8

Vierailija

Meille 5 lapsi tulossa, pikku "vahinko". esikoinen olisi nyt 9v. mutta syntyi kuolleena. tyttö 7v. poika 5v. tyttö 10kk. Pk seudulla asutaan, olen 31v. Laskettu aika netin laskurin perusteella 23.8.2009.

Jännittää kauheesti, että kuinka selvitään. Ei ole vielä mitään raskaus oireita ollut. onneksi, niistä pääsee sitten myöhemmin nauttimaan :)

Onnellista odotusta kaikille t.Tamam ja lapsi-katras

Vierailija

ehkä uskallan esittäytyä,vaikka pelottaakin niin vietävästi.Olen saanut 2 keskenmenoa tänä vuonna ja siksi tämä uusi raskaus pelottaa ja en aio paljastaa muille ennenkuin on viikkoja 13 mennyt ja ehkä kaikki hyvin.Nyt viikkoja 7+1 ja ultrassa kävin 22.12 koska vuodin verta ja luulin jo keskenmenon tulleen taas.siellä oli kumminkin vielä elävä sikiö ja veri valui jostain muualta?nyt uuteen ultraan mahd.nopeasti et varmistetaan asia.jännittää.mutta uskoa on että selviäis tämä pikkuinen.ei muita oireita kuin rintojen pinkeys ja maha kipuja,mitkä eivät enteile aina hyvää...

perheenjäsenet:

mies-74 ja -05 tyttö,koira ja kissa

paikkak.ylöjärvi/tays

4:s odotus toka lapsi

15.8 l.a

Vierailija

IKÄ: 24 vuotta

MUUT PERHEENJÄSENET: Tytöt 11.1.04 ja 27.9.05 sekä mies -82 ja kaksi kissaa

PAIKKAKUNTA/SYNNÄRI: KSKS

MONESKO LAPSI TULOSSA: Kolmas

LASKETTU AIKA: 26.8

Eli rv. 5+1

Vierailija

Maanantaina tuli positiivinen tulos tikkuun...

Ikä: 28

Perhe: Mies 28, lapset 4 ja kohta 3

Paikkakunta_ Lahti

La: 20.8

Kolmas tulossa ja toivottu on toki. Mutta jokin ihmeellinen pelotus iski mulla päälle. Tuntuu että olen lukossa, jähmeänä, kauhuissani... Nyt se tulee eikä voi enää perua, apua! Taas yöheräilyt, vauvassa kiinniolemiset, oman ajan menetys, kotona olo (tällä hetkellä olen töissä)... Ja kaikki raskauden vaivat siihen päälle. Musta tuntuu etten sittenkään kestä tätä kaikkea mitä tähän liittyy. Olenko ainut vai tuntuuko kenestäkään toisesta tältä??? :_|

Vierailija

Täällä yritetään tehdä joulusiivousta.

Alavatsaan nipistelee päivittäin ja ruoka ei oikein tahdo maistua. Ruisleipä meinaa olla ainut mikä maistuu. Toivottavasti nyt jouluna sais syötyä.

Maanantaina olisi ultraan meno ja kovasti sitä kyllä odotan : )

Toivottavasti masuasukilla kaikki olisi hyvin!

Hyvää Ja Rauhallista Joulua Kaikille!

Paula rv 6+1

Vierailija

Täällä jaksellaan edelleen hyvin :) Varsinaisia "oireita" ei vielä ole ollut, mutta leipää en saata syödä :) Saatiin joululahjaksi kylpytakit vanhemmiltani, minun taskussani oli vaaleanpunainen- ja mieheni sininentutti :) Toivotaan että maha-asukilla on kaikki hyvin, vaikka ei itsestään paljon annakkaan merkkejä :)

Vierailija

Vähän sekavin tuntein tässä toinen raskaus aluillaan. Viikko sitten tuli yhtäkkiä kovat vatsakivut ja verta tuli suht paljon. Tein seuraavana päivänä testin (en ollut vielä aiemmin ehtinyt) ja se näytti plussaa. Ajattelin että oli siis keskenmeno, testihän näyttää plussaa vielä jonkin aikaa jälkeenpäin. Ajattelin käydä lääkärillä varmistamassa ettei joulunpyhinä tarvis mennä mihinkään kaavintaan tms. ja lääkäri löysikin ultralla sikiön ja näki sydämen sykkeen! Oli vielä sitä mieltä ettei mun edelliset kuukautisetkaan olleet kuukautiset vaan raskaus on pidemmällä! Laskurilla sain sitten lasketuksi ajaksi 4.8. Saa nähdä mikä on totuus. Neuvola-ajan sain vasta 2 viikon päähän. Ultrasta toivon että posti tuo jotain tietoa alkuviikosta. Huonovointisuutta on ollu jo pidemmän aikaa ja vatsaa nippailee lähes koko ajan.. Saa nähdä miten käy....

IKÄ: 33

MUUT PERHEENJÄSENET: mies ja tyttö -05

PAIKKAKUNTA/SYNNÄRI:Kättäri?

MONESKO LAPSI TULOSSA: toinen

LASKETTU AIKA:4.8.?

Vierailija

Täällä olisi yksi vielä... Olen voinut ihan kohtuuttoman pahoin koko joululoman ajan!! Vielä ei ole oksenneltu, mutta lähellä on ollut taukoamatta...

Ikä 31

Muut perheenjäsenet: Mies ja pojat 6 ja 4v

Kolmas lapsi...

Laskettu aika 16.8, mutta tarkentunee vielä ultran jälkeen

T:Sinisiili 7+4

Vierailija

Mulla ihan samat pelonsekaiset tunnelmat!! Mulla on ennestään kaksoset nyt 1v.9kk ja nyt tulin yllättäen raskaaksi. Ei olla kauheesti panostettu ehkäsyyn, koska en ole seitsemässä vuodessa kertaakaan tullut luomusti raskaaksi. Nyt sitten tulin ja ensireaktio oli: APUA!!! En jaksa!!! Hyvästit on varmaan jätettävä omalle elämälleen (työ, ystävät, matkustelu, ulkonäkö..) heh heh, toi viimenen tais mennä jo kaksosten myötä! Myöskään raskaana oleminen, synnytys ja sen jälkeinen olotila ei tunnu houkuttelevalta. Lapset oli juuri sopeutuneet mainiosti tarhaan ja minä iloitsin lyhennetystä työpäivästä. Elämässä tuntui juuri olevan hyvä tasapaino. Ja nyt sitten kaikki menee taas uusiksi. Onneksi sentään mies on onnensa kukkuloilla..

En pysty kertomaan tästä kellekään ennen kun omasta järkytyksestä olen selvinnyt. No mies toki tietää. En kestäisi nyt kuunnella/katsella muiden kauhisteluita, koska tiedän että niitä on tulossa lähipiiristäni..

Tsemppiä ja onnea kuitenkin kaikille. Kyllä minäkin tästä vielä ilon löydän..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat