G- kaikille, kuinka usein seksiä TÄLLÄ hetkellä

Vierailija

ja mikä elämäntilanne? Ja onko tarpeeksi?

Meillä nyt noin kerran viikossa. Lapset 5, 4 ja 1, neljäs tulossa rv 20. Ja mun mielestä liian vähän, rasittavaa!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

lapset 8kk, 5v ja 7v

ihan hyvä tilanne, ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja tahti alkuhuuman jälkeen pysynyt vuosia tuossa suunnilleen joka toinen ilta (paitsi ihan pienen vauvan kanssa), olemme molemmat tähän oikein tyytyväisiä.

Vierailija

Miehellä aikamoinen työstressi päällä. Haluaisin useammin, mutta täytyy tyytyä tuohon kertaan viikossa. Voisi kyllä sanoa silti, että laatu korvaa määrän: pitkää, rauhallista ja iiihanaa rakastelua viikonloppuisin.

Vierailija

Joka päivä =) Lapsia on kolme, nuorin vähän alle vuoden. Mielestäni todella mahtavaa että on näin aktiivista. Toinen himoaa koko ajan ja on nykyisin ihan hulluna mm. ottamaan minulta suihin! En valita ;) Ja monipuolista vielä todellakin...

Vierailija

mutta keskimäärin ehkä kerran-pari viikossa. Joskus voi mennä pari-kolmekin viikkoa ilman, mutta sitten kyllä yleensä tahti tihenee taas joksikin aikaa. Lapsia neljä: 11-v, 9-v, 4-v ja 2-v.

Vierailija

seksin saa ainoastaan oman käden kautta. Ehkä kerran päivässä pistän huoneeni oven kiinni ja pidän "luovan tauon". Kotona pari kertaa viikossa.

Vierailija

ja täällä ei tule seksiä harjoitettua.

Noin yleisesti tulee harrastettua seksiä n kerran viikossa. Perheessä on kolme pientä lasta (6-, 3,5-, ja 1,5-vuotiaat) ja odotan neljättä rv8.

Vierailija

meillä seksiä viimeksi 5/2007 ja sitä ennen 10/2006. Nämä kaksi kertaa siis viimeisen kolmen vuoden aikana..... Tänä vuonna ei mitään....

Lapset 2,5 v. ja 10 kk.

Minua kiinnostaisi ja haluttaisi vaikka joka päivä. Miestä ei. Ja olen vakavasti harkinnut eroa tämän takia. Mutta kun muuten menee ihan hyvin en halua jättää lapsia "isättömiksi". Kun palaan työelämään aion kyllä sieltä löytää seksiseuraa, jos ei kotoa ala löytyä!

Vierailija

Vähän enemmän voisi olla, mutta miestä huvittaa vielä vähemmän kuin minua:-) Ei ole kyllä sinänsä ongelma, meillä on molemmilla lääkitys joka vaikuttaa libidoon.

Lapsia 2, 6- ja 4-vuotiaat.

Vierailija

Minusta tarpeeksi, mies haluaisi enemmän, mutta käytännössä ei sitten hänkään duunipäivisin jaksa odottaa kunnes lapset nukahtavat. Silloin ollaan jo itsekin valmiita sänkyyn. Käytännössä siis pe-la-su :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat