Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSMAMMAT 2009!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei! Itselläni on raskaus niin alkuvaiheessa, että ei oikeastaan kannattaisi vielä edes kirjoittaa tänne, mutta kirjoitanpa kuitenkin. Eli kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen tai tänään ja raskaustesteissä näkyy plussaa. Jos siis kaikki sujuu ok, laskettu aika on syyskuussa. Ennestään minulla on kaksi poikaa, jotka ovat syntyneet -98 ja -02.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Sisäiset oireet kertoo mun raskautuneen, mutta vielä ei testi näytä plussaa - tosin aikasemmatkin ovat näkyneet plussana vasta viikon päästä menkkojen alkamisesta. Nyt menkat myöhässä muutaman päivän eli ens viikolla ollaan viisaampia, mutta oireet on niin samankaltaisia, ko ennenkin...Etomista ja ällötystä.

Meillä lapset 08/96, 10/99 (miehen), 07/07 ja 08/08. Jatko 09/09 ois melkosen mellevää :) Katellaan...

Vierailija

Heippa!

En ole pitkään aikaan enää pyörinyt täällä Vauva-lehden keskusteluissa. Ollaan lasta yritetty jo monta vuotta. Pari tärppiä on ollut, mutta molemmat ovat menneet keskeen 11. viikolla. Jälkimmäinen oli tuulimuna.

Mutta nyt plussasin jälleen pitkästä aikaa, nyt menossa rv 5+0, mutta hirveesti en uskalla vielä asiasta iloita. Kunhan nyt ensin käydään alkuraskauden ultrassa. Mutta pakko oli heti tulla tänne Vauvan palstoille pyörimään :D Toivottavasti vanha sananlasku pitää paikkansa eli "kolmas kerta toden sanoo"

Se minua vain huolestuttaa kun olen testannut noilla herkillä testeillä jo kolme kertaa ja viivat ei suostu vahventumaan, joka kerta tulee yhtä hailakka viiva, mutta kuitenkin ihan selkeä. Mutta ei siis lähellekään yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Eikös tuulimunissa hcg nouse hitaammin???

Toivottavasti kuluis pari viikkoa nopeasti niin pääsen ultraan tsekkaamaan että onko tuolla masussa mitään.

Onnittelut muille odottajille!

Meli

Vierailija

tein eilen testin ja positiivistahan tuo näytti. Laskettu olisi sitten 5.9. Esikoinen syntynyt 09/06, hienosti tulisi juuri 3v ikäeroa! :)

tänään ollut alavatsa todella kipeä, ja muutenkin outo olo. pelottaa jos testi meni jotenkin pieleen vaikka, molemmat viivat olivat aika tummia.

Keskiviikkona voisin tehdä testin uudestaan.. koko ajan tuntuu että lorahtaa... :(

Vierailija

Eilen tein testin, ja plussa sieltä tuli! Mitään en odottanut, koska kierto vaihdellut viime kuukausia hyvinkin paljon. La olisi elokuussa, laskettuna viimeisestä tädin vierailusta.. Mutta tänään hain vielä toisen testin ja pakko varmistaa asiaa... Mutta varovasti tässä toivotaan parasta. Pelko vähän kuitenkin taka-alalla koska välillä tuntuu jomotusta alavatsassa... Onko kenellekään samoja oireita?

Vierailija

Non ni, nyt on taas kerran testi näyttänyt kahta viivaa...

Esikoinen on -03 syntynyt keskosena, juniori -04 suht normaalin raskauden jälkeen... takana kuitenkin 6 keskenmenoa+2 tuulimunaa, joista viimeisin tuulimuna viime toukokuussa joten ei tässä vielä uskalla hehkuttaa yhtään mitään...

Huomenna soittelen neuvolaan ja alan varailemaan ultra-aikaa jospa sitä sitten uskaltaisi alkaa hehkuttamaan=)

Vierailija

Plussasin kyllä jo joulukuun alkupuolella, nyt raskausviikkoja 8+3 eli la olis 13.8 muistaakseni. Esikoinen silloin noin puolitoistavuotias, joten vipinää sitten riittää, jos kaikki menee hyvin. Kamalaa pahoinvointia, väsymystä ja huimausta mullakin ollut jo viikosta 5 asti. Kannattaa muuten syödä vaikka ihan väkisin ihan tunnin, max kahden välein, vaikka kuinka etoisi!!! Helpottaa (nimim viimeksi 20 raskausviikolle oksentanut) =)

Onnea kaikille muille plussanneille!

Vierailija

Mulla on nyt menkat viikon myöhässä, oireita on (etominen, oksetus, syötätys, väsy, palelu, vaikka +25 lämmintä), mutta silti testit näyttävät vaan negaa. Eilen tuli vessareissulla paperiin kerran vanhaa verta, sitten uutta ja taas vanhaa. Tänään kans kerran tuli vanhaa verta hieman - en tajua!!!! Mun menkat on ollu nyt edellisen synntyksen jälkeen säännölliset, vaan eihän nekään oo vasta ollu, ko kaks kertaa, että en tiiä sitten.

Onko kellään ollu vastaavaa?

Vierailija

Uuden vuoden jälkeen selvisi ja laskurin mukaan 30.9 olis laskettu aika. 24.2 olis eka neuvolakäynti. Ensimmäinen lapsi, joten pienoinen hermostuminen käynnissä. Järkyttävä väsymys ollut kokoajan ja pariin kertaan oksettanut kahvin tuoksu mikä YLEENSÄ saa mut heräämään ja hyvälle tuulelle.

Vierailija

Minulla kanssa toi vessassa ramppaaminen alkanut, ilmeisesti johtuu siitä kiihtyneestä aineenvaihdunnasta... Rinnat jotenkin erinäköset, en tiedä onko isommat vai kuvittelenko vaan, muta jotain on tapahtunut.

Alavatsaa vihlailee välillä ja on sellaista "kireyden" tunnetta, vaikea selittää, mutta kuitenkin...

nro3 rv 5+2

(laskin tuon la:n uudestaan olisi siis 6.9., antavat eri sivustojen laskurit eri laskettuja aikoja ja raskausviikkoja..)

Vierailija

Varovasti kurkkaan tänne, tänä aamuna haalea mutta selvä plussa testissä. Keskenmenot peräkkäin 11/07 ja 10/08 eli en uskalla riemusta revetä vielä tässä vaiheessa kuitenkaan. Laskettu aika olisi sitten 8.9 ja nyt periaatteessa vasta reilu 3 raskausviikkoa (mulla suht lyhyt kierto..)

Onnellinen mutta epäuskoinen yhä :D

Juu, tän piti siis tänne tulla, eikä omaksi aloituksekseen..

Vierailija

Täällä nyt raskausviikkoja 5+2 ja olen tämän viestiketjun aloittaja. Ajattelin nyt laittaa toisenkin kerran viestiä. Olen kertonut raskaudesta vasta yhdelle henkilölle, äidilleni. Aikaisemmissa kahdessa raskaudessa kerroin kaikille vasta, kun maagiset 3 kk oli täynnä. Tekisi kyllä mieli jo kertoa lapsille. Minulla on siis pojat -98 ja -02.

Vierailija

Eli minulla nyt 4+1 menossa. Plussasin ensin haalealla viivalla, ja tein uuden testin muutaman päivän kuluttua, vahva viiva tuli :)

Takana keskenmeno 2001, kohtuun kuollut terve tyttö 2003 ja täällä kotona ihana pieni poikani nyt syntynyt 2004...

Keskenmenon pelko on suuri...

Ultra olis helmikuun toinen päivä :-)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat