Kuinka monta kertaa kehtaatte karhuta velkoja takaisin?

Vierailija

Jos on hyvä syy siirtää maksamista, niin otan sen kiitollisena vastaan etten turhaan odottele lainarahoja.

Kommentit (5)

Vierailija

Miehen äidillä oli synttärit reilu kuukausi sitten. Sopivat sisarusten kanssa, että ostavat kimppalahjan, johon jokainen osallistuu 30 eurolla. Kaikki sisarukset suostuivat tähän. Kaikki muut maksoivat miehelleni heti takaisin, paitsi hänen yksi siskonsa. Mieheni on muistuttanut siskoaan jo 2 kertaa maksamisesta, mutta turhaan. Rahoja ei vaan näy... Mieheni on kyllästynyt pyytämään rahojaan ja muistuttamaan asiasta ja totesi eilen vaan, ettei hän enää kehtaa asiasta muistuttaa. Jos ei akuinen (48v) ihminen osaa maksaa velkojaan, niin se on hänen häpeänsä, eikä mieheni aio enää ostaa mitään kimppalahjoja.

No, tuo on minusta mieheni ja hänen siskonsa välinen asia, vaikka minua kyrsiikin että 30 euroa jäi saamatta. Mutta kyselen ihan uteliaisuudesta, kuinka monta kertaa te yleensä jaksatte/ kehtaatte perätä saatavianne? Itse varmaan olisin mieheni tilanteessa laittanut jo siskolleni tekstarin, johon tilinumeroni ja laittanut vaan että 30 euroa kiitos.

Vierailija

saanut rahat kouraan lahjaan osallistuvilta henkilöiltä, koska aina näitä lusmuilijoita löytyy. Alkää tekään!

Ja toisekseen, teidän sijassanne minä karhuaisin sitä velkaa kunnes saan sen ja lisäksi vielä mainitsisin velasta miehen muille sisaruksille. Jos joku miehen sisarus mainitsisi tuolle lusmulle sisarukselle maksamatoomasta velasta niin luulisi, että maksaa asap.

Vierailija

[quote]

Jos ei [b]akuinen[/b] (48v) ihminen osaa maksaa velkojaan, niin se on hänen häpeänsä, eikä mieheni aio enää ostaa mitään kimppalahjoja.

[quote]

Akuinen, akuismi? Joku sairaus?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat