Lähdetkö lomalle ilman lapsia?

Vierailija

Itse en lähtisi minnekään pitemmälle ilman lapsia. Jos se lentokone, jolla matkustan tippuisi, lapset jäisivät orvoiksi. Parempi, että koko porukka kuolee samalla, jos niin on käydäkseen. Tiedän erään perheen joka oli tsunamissa, heiltä jäi yksi lapsi eloon, muut kuolivat. Eipä ole helppoa elämä ollut sen jälkeen.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olisihan nuo kivoja tuollaiset kahdenkeskiset päivät, mutta eivät meiltä onnistu kun isovanhemmat asuvat kaukana ja kavereilla on omat lapset niin ei viitsi edes kysyä.

Vierailija

Yleensä olemme 3-5 pvää riippuen kohteesta ja nähtävyyksien mielenkiintoasteesta. Vaikka en vannokaan "parisuhdelomien" nimeen avioliton pelastajana, tekee se meille aina hyvää. Olemme lomalla ja loman jälkeenkin kuin vastarakastuneita.

Etelän rantalomamatkat taas on tosi kiva tehdä yhdessä koko perheen voimin. Lapset jo sen verran isoja, että ei koko ajan tarvitse olla vahtimassa vesirajassa vaan voi oikeasti jo itsekin hieman rentoutua. Ja ihanaa on mennä aikaisin nukkumaan, kun on koko päivän ollut ulkona ja aurinko väsyttää. Joten senkään puolesta lapset eivät ole haitaksi :)

Vierailija

riippuu minkä ikäisiä lapsia.

Unohdin oikeastaan lisätä,e ttä eria saia sitten kun lapset itse ilmoittavat halauvavansa yökylään niin pääsevät sinne ja sitten päästään miehen kansas matkalle :)

Mutta suurinpiirtein kouluikäisiä saavat olla tuossa vaiheessa.

Vierailija

Entä jos sinulle tulisi tappava sairaus, toivoisitko, että lapsesikin sairastuisivat ja kuolisivat, etteivät vain jäisi "kitumaan" ilman sinua?

Vierailija

Eikö esim. 4-6 -vuotiailta voi kysyä, haluaisivatko mennä mummolaan yökylään? Pitääkö odottaa niin kauan, että itse ehdottavat? Entä jos eivät tee sitä koskaan?

Lainaus:

riippuu minkä ikäisiä lapsia.

Unohdin oikeastaan lisätä,e ttä eria saia sitten kun lapset itse ilmoittavat halauvavansa yökylään niin pääsevät sinne ja sitten päästään miehen kansas matkalle :)

Mutta suurinpiirtein kouluikäisiä saavat olla tuossa vaiheessa.

Vierailija

Tai no, kerran kävin yksi 3 päivän reissulla lasten ollessa miehen kanssa kotona, mutta koskaan emme ole jättäneet niitä kokonaan ilman vanhempiaan. Enkä usko että aiomme sellaista tehdäkään ennen kuin ovat suunnilleen lukioiässä.

Vierailija

Lapset aina hoidossa mummilla. Joskus käydään risteilyllä tai vain syömässä ja leffassa ja harrastetaan seksiä ja seksiä aamulla, päivällä, illalla ja yöllä ja ollaan nakuna koko päivä. Ihanaa!

Kaksi kertaa ollaan oltu pitkällä viikonlopulla 4pv Euroopan kaupungeissa.

Lapsia 4 ja yhdessä 16v

Vierailija

mutta en kyllä mieti moisia katastrofeja lomapäätöksiä tehdessäni. Pitkät lomat vietetään yhdessä, lyhyitä muutaman päivän pyrähdyksiä olen tehnyt ystävieni kanssa yhdessä ilman lasta. Ja nyt kun lapsi lähestyy neljää, haaveilen viikonloppumatkasta miehen kanssa kahdestaan. Vaikka ei mulla ole mitään lapsen kanssa matkustamistakaan vastaan. Hienosti kaikki lomat ja matkat ovat menneet ja kaikki ovat nauttineet, mutta tuo iltaelämän osuus tuppaa jäämään vähäiseksi, joten pieni kahdenkeskinen kaupunkiloma voisi olla kiva...

Vierailija

Jos kone tippuu niin lapsilla on kyllä ottajia täällä suomen päässä. Mielummin niin kuin että kuolisivat.

Toisaalta en kyllä ajattele asiaa matkaa suunnitellessani. Paljon todennäköisempää on kuolla kolarissa. Tai vielä todennäköisempää että kotona.

Eli kannattaa pitää lapset kotona samassa huoneessa sinun kanssasi.

Vierailija

Välillä on kiva matkailla ihan vaan aikuisseurassa, mutta ne on sitten lyhyitä reissuja (2-3 päivää). Minusta on ihanaa välillä mennä ilman että koko ajan pitää miettiä asioita lapsen kannalta.

Vierailija

Paljon todennäköisempää on kuolla kotimaan tieliikenteessä kuin lento-onnettomuudessa.

Sitä paitsi joidenkin työhön kuuluu matkustaminen, kuten itsellänikin, ja yhtä hyvin työmatkalla voi käydä niin että lentokone putoaa. Pitäisiköhän kieltäytyä työmatkoista tällä perusteella?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat