vatsakumpu kutistunut alkuraskaudessa :S

Vierailija

viime vkolla kun oli rv7 kohtu tuntu kun kokeilin alamahaa ja näkyi jo hieman.. Oli siis kasvanut. Tänään tuntuu siltä kuin se olisi kutistunut. Ei mitään eikä näy enää. Oli viime vkolla appelsiinin kokonen, nyt tuntuu kuin ei olisi mitään. :(

Viime vkolla ultrassa näkyi syke.. Onkohan jotain tapahtunut? :(

Yksi keskenmeno takana.

Kommentit (9)

Vierailija

Mä olin viikolle 9 asti kuin rantapallo, sitten masu hävis kokonaan ja palasi viikolla 14:) Varsinkin aamulla olin hoikka ja nukkumaan mennessä palleroinen.

Nyt mennään viikolla 39..

Vierailija

Siirryin jo äitiyshousuihin ja sit yhtäkkiä ne olikin taas liian isot. Mutta eihän se välttämättä sitä ole, turvotuskin vaihtelee!

Vierailija

Mulla viikkoja jo kymmenisen ja kohtu on tuntunut jo vähän aikaa alhaalla pienenä kumpuna. Tämä ei ole sitä alun turvotusta, vaan juuri se kohtu joka pullottaa vähän. No, kyllä se vieläkin vähän tuntuu, mutta ei enää niin paljoa kuin viikko-pari sitten. Ja mekin ollaan jo syke bongattu ultrassa, mutta silti nyt jännittää kamalasti ja seuraava ultrakin on vasta tammikuun puolella...

Vierailija

Nestettä kertyy alamahalle, ja se pömpättää. Voi tuntua ihan kovanakin, kuin tuntis kohdun, mutta kohtu on kyllä noilla viikoilla vielä niin pieni, ettei sitä tunne. Sitten vasta lähtee kasvamaan, kun turvotus on jonkin aikaa ollu pois. Mulla on joka raskaudessa käyny noin (nyt kolmas lopuillaan).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat