¤¤¤¤NELIAPILOIDEN loppuvuosi 2008¤¤¤¤

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

¤¤¤¤Neliapilat¤¤¤¤

14.12.08.....Menninkäinen............................................................Pirkanmaa

13.01.09.....minnikki.............25v.....p03/03, t07/04, p02/07.....Satakunta/SatKs

08.02.09.....Katjalah..............33v.....p01/97, p12/02, t01/05....Pirkanmaa/Tays

14.02.09.....Helmikukka75...33v.....t97,p00,p07.......................Pohjois-Savo, KYS

06.04.09.....adelia..................33v.... p00, t02, p04.....................Hki/Nkl

10.04.09.....-mani-.................26v.....p02, p05, p07....................Pirkanmaa

02.07.09.....Miksuliinu...........32v.... p10/00,t03/02, 08/t07......Keski-Suomi/K-S KS

18.07.09.....Joma_................25v.....t02, p04, t07......................Oulun läänin etelä-osa/OAS

31.07.09.....sani-74...............34v.....t01,t03, t07........................Pohjanmaa/Seks

31.07.09.....äitix3...................28v.....p01, t05, p06.....................Pk-seutu/Kätilöopisto

12.08.09.....Nelkku................27v.....p99, t01,p03.................... .Keski-suomi/K-S KS

Kirjoitin jo äsken koko jutun ja sitten kämmäsin ihan huvikseni ja kaikki katosi, voi prr... Lyhyesti nyt uudestaan.

Tässä hiljaiselle loppuvuodelle uusi pino! Äitix3:lle vielä voimia ja halauksia, kuulumisia odotellaan. Kuumeilupellosta olisi taas yksi omena putoamassa tälle puolelle, tervetuloa x-D!!

Viimeisiä joulujuttuja tänään laittelen, sitten on enää ruuat aikanaan ja ei paljon niitäkään, kun käydään syömässä mummuloissa. Sukulaisillekin saatiin kerrottua vauvasta ja kaikki olivat kutakuinkin onnessaan. Omat lapset olivat puoli minuuttia innoissaan ja sitten jatkui leikki, ei tainnut paljon maailmaa hetkauttaa =) Itse olen jo niin tottunut lähes pahaolottomaan oloon, että meinasin eilen repiä pelihousuni, kun oli aamusta asti huono olo, onneksi tänään taas ok.

Menninkäisen kuulumisia odotellaan, liekö lahjan haussa?! Hiljaista ainakin ollut pari päivää, hyvältä vaikuttaa...

Miksu 12+4 (täytyy aina tarkistaa nettilaskurista, ei ihan pysy mielessä minuutilleen kuin silloin muinoin esikoisesta)

Kommentit (10)

Vierailija

äitix3: tosi ikävä juttu tuo voimia sinulle paljon!

no nyt omaa napaa vaikka vähän ikävä kirjoittaa aina noiden huonojen uutisten jälkeen hyviä.

aamulla kävin ultrassa yksityisellä, oltiin koko porukka siellä johan oli lapsilla ihmetystä kun alakautta tuo ultra vielä tehtiin=)

Siellä se pikkuinen sydän sitten pomppaili monitorilla, kyllä tuli niin valtava helpotuksen tunne..kaikki oli siis hyvin ja pituutta pikkuisella oli 1,61cm eli vastasi viikkoja 8+0. lasketuksi ajaksi tuli 10.8.2009. parin viikon päästä neuvolaan siis=)

palaillaan!

nelkku rv 8+0

Vierailija

Keskeytynyt keskenmeno oli diagnoosina ja huomenissa soittelen naikkarin polille jatkotoimenpiteistä.

Tarkemmen vuodatuksni voi lukea kuumeilupuolen neliapilat vk.1 pinosta.

nyt olo on niin rikkinäinen että en jaksa enää uudelleen kirjoitella.

KAikkea hyvää teille ja onnellisia odotuksia.

äitix3

Vierailija

täälläkin jouluvlmistelut kohta valmiita, enää ois ruoat ja siivousta vaille. pukkikin saatiin hommattua lapsille. ihanaa kun pääsee tästä joulusta niin voi palata taas arkeen..

oma olo on mitä milloinkin eilen tosi huono ja tänään taas vähän parempi ties mitä huominen tuo tullessaan=) vauvasta ajateltiin kertoa sitten jouluaattona sukulaisille=)

voimia kaikille!

nelkku rv6+5

Vierailija

Ihanaa, nyt saa vauveli tänne syntyä vaikka heti, kun vuosikin jo vaihtui. Meillä vuosi vaihtui rauhallisissa merkeissä, ihan kotosalla keskenämme olimme. Puoleen yöhön ei jaksettu valvoa, mutta vaihtui se vuosi nukkuenkin.

Viime vuonna kävin neuvolassa (=eilen ;) ja kaikki ok. Sf pysynyt viikon samassa, 32cm, ja peilistä huomaa kyllä, että vatsa on pudonnut varmaan ainakin 5cm alemmas.

Osaako kukaan selventää, että miksi pitää raskausaikana ottaa verikokeita (toinen alussa, toinen lopussa), jos joku aiemmista lapsista on saanut valohoitoa? Meillä yksi kolmesta sai vuorokauden valohoitoa viikon iässä, ja siksi multa otettiin verikoe alkuraskaudessa. Tässä loppuraskaudessa oli tarkoitus ottaa toinen verikoe, mutta se nyt kuulemma jää ottamatta. Olisi pitänyt ottaa rv36, mutta ei sijainen ollut huomannut sellaista merkintää koneella, ja viimeviikolla sitä ei voitu ottaa, koska oli joulunpyhät edessä, ja eilenkään ei voitu ottaa, kun tänään on tää uudenvuodenpyhäpäivä.. Ja kuulemma ei sit enää kannata ottaa lainkaan.

Nyt vatsa kurnii, joten sapuskaa pitää saada.

Minnikki ♥ tutteri 38+2

Vierailija

mites kaikilla sujui nuo pyhät? meillä ihan hyvin, terveenäkin ollaan vielä toistaiseksi.

paha olo itellä helpotti joulun pyhinä vähän mutta tuli sitten taas takaisin,tosi aaltoilevaa tämä.. tiistaina ois ultra jänskättää jo..

tulkaahan nyt kertomaan kuulumisia!

nelkku rv7+4

Vierailija

äitix3 lohtuhaleja lähettelen tännekin puolelle! :(

Ja nelkulle onnitteluja ultrakuulumisista! bd

Uusille tervetuloa joukkoon!

Ja loppuraskaudessa oleville tsemppiä koitokseen!

On: on jo noin viikon verran ollut parempi olo. Ei ole tarvinnut oksentaa eikä pahemmin yökkäilläkään. Toinen päivä on parempi ja toinen huonompi. Eilen olin ihan lopussa ja tänään taas tuntuu paremmalta. Toisaalta vähän pelottaakin, kun oksettava olo on näin yhtäkkiä helpottanut, että onko masussa varmasti kaikki hyvin. Muuten en kyllä sitä oloa yhtään kaipaa! Ultra on vasta 21.1. Ei jaksais millään oottaa, mutta kait se pakko on. Onneks jo pari viikkoa sitten näki, että masussa elämää oli.. Mutta vasta tuon seuraavan ultran jälkeen tohin huokasta. Kerrottu ollaan osalle siskoista ja sit yhelle kaverille.. Täytyy kattoa koska muille kerrotaan ehkä sitten tuon ultran jälkeen..

Mukavaa vuodenvaihdetta!

sani rv 9+6 tai jotain sinnepäin

Vierailija

Kesävauvaa ootellaan, LA 1.6. Kotohulinoista löytyy tyttöjä kolmin kappalein: 12/01, 06/04 ja 09/07. Keski-Suomessa asutaan joten K-S ks toimii toiminta-areenana sitten joskus - mikäli ei synny jo matkalla, oli viime kerralla sen verran nopeaa toimintaa että kieltämättä jo hieman hirvittää. Aukes loput 5cm viidessä minuutissa ja kuopus syntyi heti perään neljässä minuutissa... lasten lukumäärää ei meillä ohjaile uskonto tms. vaan kaksi ekaa on rakkaita muistoja nuoruusaikojen karille karahtaneesta avioliitosta ja nyt on sit vaan jätetty lastenhankinta "tulee jos on tullakseen"-linjalle, näyttää siis kuitenkin tulevan ;o) niin enkä mä kai vieläkään hirmu vanha oo, 31vee.

Leppoisaa vuoden vaihdetta, t. tonttis

Vierailija

Tuossa listassa mun la on ultranmukainen 14.12., mutta "virallisesti" se OLI siis 19.12. eli voipi mennä sinne tammikuulle ennen kuin jakaannun! ;) Tämä selvennys vain siksi, jos joku jossain vaiheessa ihmettelee, että eikö se Menninkäinen ole vieläkään synnyttänyt...Eli yli la:n on nyt menty muutama päivä ja se on mun synnytyshistorian valossa ihan selviökin. Kaikki kolme siis menneet yli reilusti (11-15 päivää). Onneksi sain sentään äitipoliajan JO ensi maanantaiksi, jolloin olisi 10 päivää yli la:n. Siellä saa kuitenkin väliaikatietoa tilanteesta, vauvan painoarvion jne. Viikolla 37+3 vauvan painoarvio oli 3,2 kiloa ja siitä on kuitenkin nyt 3 viikkoa aikaa. Silloin kohdunsuu oli 3cm auki ja kohdunkaula lyhentynyt 1,5cm:iin...Ja silti tässä vielä yhtenä pakettina lyllerretään. Yritän nyt kaikista pikkukrempoista (turvotus, oikean käden puutuminen, harjoitussupistelut, jatkuva pissahätäolo ym. ym.) huolimatta nauttia tästä olotilasta ja pallomasusta, joka hyvin todennäköisesti viimeistä kertaa minulla on...Flunssa iski viikonloppuna, nyt olen onneksi jo toipumaan päivä. Vielä kun joulun yli mentäisiin, niin saisi joulut juhlittua ja flunssasta kunnolla toivottua. Sitten voisi vaavi syntyä milloin vain! Jos päättää tulla jouluna, niin kyllä sekin käy! Olisipa joululahjaa kerrakseen koko perheelle.

Rauhaisaa jouluaikaa kaikille neliapiloille!

t. Menninkäinen rv40+4

Vierailija

Heippa vaan kaikille. Mukava huomata, että on muitakin jotka ihan "vapaasta omasta tahdosta" haluavat enemmänkin kuin kaksi lasta. :D

Eli olen 30vee Minulla on poika vm-98, tyttö vm-00, poika vm-07 ja olen raskaana vk 7+6 Noh, kokemuksen syvällä rintaäänellä täytyy toivoa, että tämä nelonen pysyy matkassa mukana....

Miksi meillä on näin "iso" perhe? kaksi vanhinta lastani on edellisestä suhteesta ja tämän hetkinen kuopus on nykyisen mieheni kuten tämä "vapaamatkustaja" mahassakin. En ole mitenkään erityisen uskovainen, joten tiedän ja osaan käyttää ehkäisyä silloin kun tarve niin vaatii. Luulen, että tämän nelosen jälkeen tulee "kunnon" ehkäisyvälineet käyttöön!

Niin, olen pk-seudulta ja kättäri olisi jälleen minun paikkani, jos suinkin mahd.

Oikein hyvää odotusta kaikille

-Marge- 7+6

Vierailija

Osanottoni suruusi äitix3... voimia tuleviin päiviin, vielä se aurinkokin sieltä ilmestyy.

Ja nyt raakasti omaan napaan, joka entiseen malliin jatkaa supistelujaan... eilen neuvolasta sain oi´hjeet, että seuraavan kerran kun alkaa kipeästi supistella ja/tai tulevat vähänkin säännöllisesti niin ei kuin piipaa-autolla Tampereelle. Yritin siinä vitsailla, että tulen sitten vielä yliaikaisenakin yhtenä pakettina neuvolaan, kun näin pitkälle on päästy niin tuskin vauvalla enää kiirettä on... mutta saa nähdä nyt jos pari päivää vielä olisi kasasa, että pääsisin näkemään poikien huomisen ilotulitusnäytöksen eikä tarvitse lähteä Tampereen raketteja katsomaan.

Katjalah&nelonen rv34+2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat