G: kaunein nainen?

Vierailija

tuli mieleen tosta kiira korpi -ketjusta: kuka on maailman kaunein nainen (itsenne lisäksi)?

aloitan: Christy Turlington. 90-luvun teinit varmasti muistaa

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

kuka on AMB?

No okei, tietty jos elämä pyörii kestovaippojen ja paskan värianalyysien ympärillä hiekkalaatikkopiireissä muitten mammojen kanssa, niin AMB voi olla vähän vieras käsitys, mutta jopa MINÄ joka sentään olen asunut täällä nahkahousujen luvatussa maassa jo kohta 10v tiedän kuka on AMB

AMB = Anne-Mari Berg

Vierailija

että annetaan ääni suomalaiselle kaunottarelle. Ja siis mitä ihmettä? Menkääpä rasvaletit kysymään miehiltänne kuka on seksikkäin. Tai.. hmm, ei sekään toimi kun ne ovat niin tossun alla, mutta koittakaa jotenkin salaa vaikka urkkia että kuka on sekisikkäin suomalainen niin aika suvereenin voiton vie AMB

Katsokaapa vaikka googlen hakulogeja, jos ketään ei tämä "turha ja ruma seiskajulkkis" kiinnosta, miksi hän on niin helvetin suosittu haku..? :D

Vierailija

Lainaus:

että annetaan ääni suomalaiselle kaunottarelle. Ja siis mitä ihmettä? Menkääpä rasvaletit kysymään miehiltänne kuka on seksikkäin. Tai.. hmm, ei sekään toimi kun ne ovat niin tossun alla, mutta koittakaa jotenkin salaa vaikka urkkia että kuka on sekisikkäin suomalainen niin aika suvereenin voiton vie AMB

Katsokaapa vaikka googlen hakulogeja, jos ketään ei tämä "turha ja ruma seiskajulkkis" kiinnosta, miksi hän on niin helvetin suosittu haku..? :D

Vierailija

En tunne henkilökohtaisesti, mutta samassa kaupungissa asutaan ja nähnyt hänet erään yökerhon royalissa useammankin kerran ja on sekä livenä että lehtien sivuilla jumalaisen kaunis näky..

Vierailija

että mun kaunein nainen -ketjusta tuli joku anne-mari berg -ketju. makunsa kullakin, mutta voisko olla vähän parempi maku?

ja mitä kotin päin vetoa on, että on nähnyt jonkun joskus baarissa? ois nyt ees ollut sisko tms.

Vierailija

minun mielestä se joka näytteli joskus 80-luvulla Sissyä, näytteli Itavallan jotain keisarinnaa. Taitaa olla nimeltään Romy Schneider?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat