Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

A-P-U-A,olen unohtanut raskausneuvolan,MITÄ teen??!!

Vierailija

Oon nyt rv30 ja käynyt viimeks neuvolassa MARRASKUUSSA!! Mun piti käydä äippäpolilla tarkastuksessa ja SOITTAA uus aika neuvolaan... unohdin..

Oltiin ensin viikko lomalla,sit 3 viikkoa tosi kipeinä... tänään yritin soitella neuvolaan mut ei vastausta... mitä mä oon menettänyt ja ei kai tästä tuu mitään sanktiota???

Kommentit (12)

Vierailija

Sen mittauksen ehtii kyllä. Mulle neuvolatäti sanoi, kun en viimeksi saanut pissanäytettä aikaiseksi, että "näillä viikoilla" olisi hyvä saada näytteet. Joten eiköhän sen kerkiä vielä.

Kovetat vain itsesi, äläkä välitä mahdollisista jurnutuksista!!!!

Itselläni meni kaksi viikkoa ennen kuin ehdin soittaa neuvolaan glukoositestini tuloksista. Ihana neuvolatäiti vain naureskeli ja sanoi, että olisi soittanut, jos jotain hätää olisi!!

Ota siis huomenna luuri käteen ja toivotaan, että ajan saisi vaikka välipäiviksi!!

Vierailija

Lainaus:

Sen mittauksen ehtii kyllä. Mulle neuvolatäti sanoi, kun en viimeksi saanut pissanäytettä aikaiseksi, että "näillä viikoilla" olisi hyvä saada näytteet. Joten eiköhän sen kerkiä vielä.

Kovetat vain itsesi, äläkä välitä mahdollisista jurnutuksista!!!!

Itselläni meni kaksi viikkoa ennen kuin ehdin soittaa neuvolaan glukoositestini tuloksista. Ihana neuvolatäiti vain naureskeli ja sanoi, että olisi soittanut, jos jotain hätää olisi!!

Ota siis huomenna luuri käteen ja toivotaan, että ajan saisi vaikka välipäiviksi!!

Vierailija

no eihän tuossa mitään, vai ootko käyny siis joskus rv 26 neuvolassa, tunnet varmasti lapsen liikkeet jne,

joten eihän tuossa mitään, soitat vaan huomenna liisää ja varaat ajan, 4 viikon väleinhän tuossa vaiheessa veilä muutenkin käydään, eli about kerran kuussa.

Vierailija

Eli ammattilainen on tarkistanut vauvan voinnin,se oli kylläkin 3.12,eli on siitäkin jo aikaa..

meillä oli lapsilla hinkuyskää ja oli kamalan sairaita ja itsekkin kipeenä (vaikka ei ollutkaan tuota samaa hinkuyskää),niin pääsi unohtuun...

se terkka on muutenkin nihkeä et tää ei varmaan lisää sen ystävällisyyttä :(

ap

Vierailija

Senku soitat nyt uuden ajan neuvolaan ja jos täti ihmettelee (mitä ei kyl kuuluis tehdä) Niin sanot ettei ole ollut tarvetta....

Perioaatteessa ne juokusttaa siellä 4 viikon välein mut mä kävin about 6-8 viikon välein... Ei ollut mitään tarvetta.

Eli aian käynnillä kun täti ehdotti seuraavaa aikaa 4 viikon päähän niin sanoin, että laita vaan muutama viikko siitä eteenpäin :)

as simple as that

Vierailija

Eihän tuossa nyt kohtuuttoman pitkää väliä ole. Onneksi meillä terkkari varaa ajan aina itse. Saattaisi muuten jäädä aika varaamatta ;)

Vierailija

Kerrot vaan tilanteen kuten se on, elikä ootte kaikki olleet sairaana jne. Eihän tuossa loppujen lopuksi käyntien välille kamalan pitkää aikaa tule. Äippäpolista on vajaa kolmisen viikkoa ja jos vika neuvola oli marraskuussa, niin vielä ehtii. Ite oon viikolla 28 ja mun mielestä mulle tuli ihan suunnitellusti nyt näille viikoille vielä 5-6 viikon tauko, joten ei varmaan mitään hätää!!!

Vierailija

helpotti kovin :) ehdin jo säikähtää!!

se "täti" on aika kamala tapaus... joten melkeinpä tosissaan pelottaa :(

mutta eiköhän se teidän ohjeilla :) kovetan vaan itseni ja annan sen murmotuksen mennä korvasta sisään ja toisesta ulos...

Mua lähinnä huolettaa kun ei oo koko raskauden aikana mitattu sitä mikäs sen nimi on sf-mittaa??

Ja pissanäytettä tmv ei ole otettu,eikö nämä kuuluisi olla tähän mennessä hoidettuja juttuja??

ap

Vierailija

Enköhän mä saa sen huomenna kii... yritin tosiaan tänään soitella mut kun ei siellä vastata. Useampaan kertaan soitin,ensiksi sanoi nauhoite et "olen tavattavissa elokuun siitä&siitä pvästä alkaen" ja sitten toisilla kerroilla se vaan tuuttasi ja tuuttasi..

Se akkeli ei mulla valitettavasti ole mukava,todella ikävän oloinen sen 3 kertaa mitä alkuraskaudesta ehdin tavata.

ap

Uusimmat

Suosituimmat