Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä se isä sitten muistanut syntymäpäivää.

Vierailija

Tällaista se nyt sitten on. Ei edes joulukorttia ole tullut.

Eilen oli lapsen 8v syntymäpäivä. Eipä soinut puhelin, ei posti tuonut mitään . Miten hemmetissä ihminen voi hyljätä oman lapsensa näin?

Lapseni on nähnyt isänsä viimeksi kesäkuussa. Tämän jälkeen isä on viskattu pihalle uudesta perheestään, jossa on pari pientä lasta. Näin ollen isä ei ole ottanut lasta luokseen, ei soita, ei mitään, koska häntä on niin väärin kohdeltu!

Eikö ole vallan mielenkiintoinen logiikka, kun avovaimo heittää pihalle, niin edellisen liiton lastahan siitä pitää rangaista.

Minen käsitä.

Kommentit (3)

Vierailija

Minulle isä ei vastaa puhelimeen, mutta aikuinen poikamme soitti isälle että muistatko mikä päivä tänään on. Kuulema muisti ja lupasi soittaa. Ei soittanut.

Vierailija

Osa miehistä on niin aivottomia, etteivät itse muista tuollaisia asioita varsinkin, jos oma elämä on sekaisin. Silloin heitä pitää muistuttaa.

Minä aikoinani aina muistutin lapsen synttäristä moneen otteeseen ( vaikka en sen paskiaisen kanssa olisi halunnut olla missään tekemisissä). En halunnut lapselleni pahaa mieltä siitä syystä, että isä ei muista.

Uusimmat

Suosituimmat