Mitä 5-vuotias poikasi katsoo tv:sta?

Vierailija

- prätkähiiriä

- pokemoneja

- muumeja

- tv2:n lastenohjelmia klo 17 arkisin (Harri ja dinot jne)

- Jaksaako katsoa pitempiä elokuvia, cars tms

Kommentit (15)

Vierailija

en anna katsoa Pokemoneja sun muita mitä viikonloppuisin kolmoselta tulee (en edes tiedä mitä tällä hetkellä, mutta joka tapauksessa tähän on helppo vetää raja - vain kakkosta). Itse olen sitä mieltä, että ovat vielä liian levottomia ja hyvin toimii näin.

Autoelokuvaa katsoisi vaikka joka päivä. Sen lisäksi Olipa kerran elämä -DVD on suosikki, Olipa kerran avaruus ja Harri ja dinot myös mieleen.

Vierailija

muita suosikkeja transformers, mikkihiiren kerhotalo, myyrä, peppi pitkätossu ym. Suosikkielokuvat on tällä hetkellä Wall-E ja Autot. Autoja on katsonut jo vuoden ajan ja yhä kiinnostaa.

Vierailija

mitäs tekisit jos pari vuotta vanhempi isoveikka tuijottais sun mainostamaa "väkivalta viihdettä"?

Onhan se helppoa sanoa, kun oma kullanmuru ei tunne mitään kiinnostusta poikien maailmaan! Ja saanko kysyä, miksi vanhemmat ei nuku jos 5 v katsoo telkkua? mitä siinä valvomassa täytyy olla? TYHMYYTTÄ sanon minä. sitten ruikutetaan kuinka rankkaa on lasten kanssa.

nukkua täytyy silloin kun on tilaisuus!!!

Vierailija

EI VISSIIN OLE ISOMPIA SISARUKSIA? MITES TOIMISITTE, KUN 6-7-V ISOVEIKKA KATSOO TRANSFORMERSSEJA???

IHAN HULLUA, ETTÄ JUST 4-6 V POJAT ON TURTLESEITTEN TMS. SUURIMPIA FANEJA, MUTTA ITSE OHJELMIA EI SAIS KATTOA?

miten te muuten estätte lastanne katsomasta em. materiaalia? meidän tenavat ainakin itse kääntävät ohjelmat kolmoselle jos esim. mieheni kanssa ollaan vielä unten mailla...

Vai tietysti kunnon äiti on kädestä pitäen ohjaamassa ohjelmatarjontaa...

Vierailija

mutta onko sulle joku ongelma siinä, jos kaikki ei anna lastensa kattoo jotain transformeseja vai mitä lie ny oli? kuulostaa nimittäin siltä...

Vierailija

meillä 5v. poika katselee edellä mainittuja, sekä lisäksi ainakin turtles on kovin suosittu :) cars elokuvan jaksaa hyvin katsoa ja se onkin varmaan tämän hetkinen suosikki, myös monia muita etenkin disneyn elokuvia jaksaa ja haluaa kyllä katsella.

Vierailija

sekä viikonloppuaamuisin muutaman ohjelman (Mikki Hiiren kerhotaloa sekä satunnaisesti muita). Muumeja joskus. Ei oikein jaksa mitään pidempiä elokuvia, poikkeuksena Cars minkä on katsonut kymmeniä kertoja. Ei ole kiinnostunut Prätkähiiristä tms. "isompien poikien" jutuista.

Vierailija

tv2 lasten ohjelmia. Kaikki kelpaa. Turilas ja jäärä taitaa olla suosikki ja muumit.

Dvd:ltä katsoo prätkähiiriä, turtleseja, niitä mumeja ja elokuvia.

Meillä on 3 vanhempaa poikaa ja niiden kanssa on kyllä katsonut monet elokuvat. Rajana oon pitänyt kielletty 11v.

Tuo cars taitaa olla yhä suosikki elokuva ja on sen moneen kertaan katsonut.

Niin ja Peter pan (ei piirretty). Tykkää myös Astrid Lingrenin elokuvista. Peppi pitkätossu taitaa olla näistä suosikki (joudun vaan lukemaan tekstit).

Eli jaksaa katsoa pitkiä elokuvia.

Vierailija

Jaksaa katsoa pidempiä elokuvia kuten Cars, Peppi pitkätossut, Kissojen valtakunta (tämä erityisen mieluinen), Totoro, Toy story ym, joita katsoo 7-v. isoveljen ja -siskon kanssa. Siskon kanssa on välillä katsonut myös Barbie-elokuvia (Barbie eläinsaaren prinsessana, Barbie Pähkinänsärkijäbaletissa yms.).

Tässä vähän aikaa sitten, kun isot sisarukset olivat poissa kotoa, halusi katsella Teletappeja.

Vierailija

kakkosen ohjelmia vaan katsoo ja toden totta, ohjelmatarjontaa ohjataan kädestä pitäen, jos se sua vaivaa = ) väkivaltaviihdettä, mitä noi ulkomaiset edustaa, joutuu katselemaan vielä myöhemmin.

on rauhallinen ja ystävällinen kaveri, olisi ehkä muutenkin, mutta ei ainakaan provosoidu mistään älyttömästä mukalastenohjelmasta. ja meillä ei muuten vanhemmat nuku enää, jos viisivuotias on hereillä = )

Vierailija

Pokemoneja, transformerseja, prätkähiiriä ja turtleseja en anna katsoa, kuin tosi harvoin. En tykkää itse niistä ja ne saavat levottomaksi. Poika ei ole normaalia levottomampi, mutta silti huomaa eron kun on katsonut.

Leikkii kyllä kovasti turtles-hahmoilla yms.

Elokuvia katsoo mielellään, disneyn piirrettyjä erityisesti. Suosikkeja ovat Peter Pan ja viidakkokirja.

Vierailija

Katsoo myös TV2 lastenohjelmia, mutta nyt on kaikki Prätkähiiret ja Turtlesit ja Transformersit silti se kovin juttu.

Tykkää Crasista ja Nemoa Etsimässä yms lastenelokuvista.

Katsoo myös nelosen Sairaala-sarjaa ja esim. Pirates of the Caribbean. Ei ole saanut painajaisia yms niistä, joten olen antanut katsoa. selitän jos on kysyttävää. Salkkareita katsoisi myös kovin mielellään.

Vierailija

Ja toimii edelleen.

Lisäksi dinosaurus-ohjelmia, dokkareita ja myös Disneyn Aladaria ym. Harri ja dinot toimii myös.

Katsoo tällä hetkellä Paavo Pesusientä, on aivan koukussa siihen.

Tykkää katsoa eläindokumentteja. Ja jääkiekkoa ja jalkapallo-otteluita. Fanittaa ihan hulluna ja huuta kuin aikamies jos suosikkijoukkueensa tekee maalin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat