Alan kohta itkemään, koko päivän siivonnut ja hetken tauon pidin, niin

Vierailija

ympäri kämppää on tavaroita levitelty, banaanin kuoret pöydällä, roskia lattialla yms yms

just kun sain siivousta johonkin mallille.

5v ja 7v asialla, sanoin jo että kaikki tavarat mitä olkkariin tuodaan, menee roskiin.

ja oikeasti olen koko päivän siivonnut ja nyt kämppä on perussiisti, sotkevat minkä kerkiävät ja niitä jälkiä olen nyt koko päivän siivonnut

kysymys kuuluukin: MITEN SAAN NOI PENNUT SIIVOAMAAN JÄLKENSÄ?????

en kokoajan viitsis kulkea perässä muistuttamassakaan

Kommentit (9)

Vierailija

kun näin joulun alla saan lapset siivoamaan omat huoneensa (järjetämään lelut paikoilleen) kun uhkailen tarpeeksi, että joulupukki ei tule tälläiseen sekamelskaan :D Mulla 4½ v ja 7 v pojat. Nuorempi toi just rikkalapiolla roskikseen paperisilppua huoneestaan. Mitä nyt vähän meni ohi roskikseen kipatessaan... =)

Eikö teillä auta tämä joulupukilla uhkailu ??

Vierailija

jo silloin kun alkoivat kävelemään ja kantamaan tavaroita. Meillä ei lapset tuo ruokaa ruokapöydän äärestä pois, pesevät ruokailun jälkeen kätensä ja suunsa. Tavarat siivotaan leikin tai viimeistään illalla ennen iltatoimia paikoilleen. Jankuttamalla menee perille. Koko ajan.

Vierailija

tänään olen minäkin siivonnut ja voi mikä kaaos mutta illalla pitää taas kun saa lapset nukkuun niin tehä pikajärjestely että aamulla kiva herätä. Mutta ompahan puhdasta ainakin vaikka romuja onkin. HYVÄ ME!

Vierailija

siellä ei näy lattiaa kun on niin täynnä tavaraa. Kokeilenkin tuota että tulevat auttamaan, kun pukki ei tällaiseen sekasotkuun tule.. kiitti vinkistä

Saattaa kyllä olla että ovat enemmänkin tiellä siellä, nyt laitoin lapset katsomaan piirrettyä ja meinasin että hetken pidän taukoa ja sitten hyökkään lastenhuoneen kumppuun

Vierailija

roskiin/pelastusarmeijalle/varastoon kuukaudeksi. Sitten jos ei toimi niin kerran toteutat uhkauksesi (jos et halua luopua tavaroista, jemmaa ne varastoon pitkäksi aikaa), kyllä tehoaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat