"Liian upea nainen"? Kumpi on oikeassa?

Vierailija

Olen suht kaunis nainen. Olen elättänytkin itseäni ulkonäköni avulla (ihan kunniallisesti :D). Miehet eivät minua kuitenkaan juurikaan lähesty baareissakaan. Ystäväni sanoo, että syy on siinä, että olen liian tasokas tavallisille miehille, eivätkä he uskalla lähestyä minua siksi. Itse taas olen sitä mieltä, että mitään liian tasokasta ei ole olemassakaan. Minun täytyy vain olla jollain tapaa vähemmän puoleeni vetävä. Jotenkin minun pitäisi muuttua, kun ulkonäkö on ihan kohdallaan (ainakin luulisin). Olen vähän ujo, mutta en leuhka.

Kumpi meistä on oikeassa: ystävä, joka väittää minua liian tasokkaaksi vai minä itse katsoessani, että minun pitäisi muuttua lähestyttävämmäksi?

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla on kaveri joka on tosi kaunis. Monesti kapakissa sai alkuillan olla aika rauhassa, kun taas meitä "taviksia" pokattiin urakalla. Loppuillasta taas moni mies rohkaisuryyppyjen uskaltamina tuli hieromaan tuttavuutta kaverini kanssa. No, voi arvata miten siinä yleensä kävi, kaveri kyllästyneenä taas yhteen "juoppoon", antoi ymmärtää aika selvästi että, ei kiinnosta. Siitä taas moni "mies" veti herneen nenään ja rupesi solvaamaan ylimieliseksi yms.

No, on kaverilla kuitenkin ollut aina ihan kivat miehet. Yleensä ne ovat sellaisia joilla on hyvä itsetunto ja uskaltavat laittaa itsensä peliin.

Mä luulen että sun kaveri on ihan oikeassa.

Vierailija

Näitä ns. tasokkaampia naisia on todella vaikea saada kaadettua sänkyyn samana iltana. Eikä projektia jaksaisi välttämättä valmistella kovin pitkään (useita treffejä). Siksi kaverusparista yleensä se huonomman näköinen on paljon parempi iskukohde ja auliimpi ehdotuksille. Palkinto voi odottaa parhaassa tapauksessa jo muutaman tunnin päässä.

t. nuorempana iskuhommia harrastanut aviomies

Vierailija

Olen itsekin kaunis, mutta kuulemma etäisen oloinen nainen. Varsinkin nuorempana olin vielä ujokin, joten ei todellakaan riittänyt miehiä jonoksi asti - ei vaikka kiertoteitse kuulin jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni sekä miehiltä että naisilta.

Nyt iän myötä olen rohkaistunut ja oppinut flirttailemaan, ja aika kuumana moni mies tuntuu käyvän. Harmi vain, etten vakiintuneena pääse piiritettynä olon iloja enää varsinaisesti kokemaan. ;)

Vierailija

Miehet katsovat, että eivät uskalla lähestyä, kun on kaunis. Usein kauniita pidetään myös itserakkaina ja koppavina. Ja myös miehet luulevat, että kauniille naiselle riittää miehiä joka sormelle, niin ei kannata ruveta edes yrittämään...

Toisaalta taas sinun pitäisi olla avoimempi ja lähestyttävämpi. Ujouskin voidaan tulkita koppavuudeksi! Ja jos itse hymyilet, katsot silmiin ja olet kiinnostunut miehistä, niin kyllä sieltä joku uskaltaa lähestyä.

Vierailija

Ujouden voi tulkita myös etäisyydeksi, ja ajatella, ettet ole kiinnostunut.

Oikeasti olen kyllä sitä mieltä , että paremmin toiseen tutustuu 'oikeassa elämässä' eikä missään baareissa.

Vierailija

pistä yksinkertaiset, metalliset silmälasikehykset päähäsi. ÄLä meikkaa ollenkaan. Ole toki siisti ja kampaa tukkasi, mutta esim. letti tai poninhäntä, ei hiuksia auki. Tavalliset suorat housut ja esim. peittävä pontso, jos olet lisäksi muodokas. ei korkokenkiä.

eiköhän näillä vinkeillä ala onnistua!!! miksi sinun pitää laittautua baareihin? nautit ilmeisesti kuitenkin miesten suosiosta. Kenet tahansa kaunottaren saa taviksen näköiseksi, sitä ei kukaan kiistä????

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat