Apua! Minkälaisista kivuista pitäisi huolestua?

Vierailija

Mulla vatsaan särkee ihan julmetusti ja pistelee.. Tuntuu ihan kuin alkais menkat. Ei kai oo menossa kesken?

T.rv 5+0

Kommentit (7)

Vierailija

Menossa oli rv 10 ja oli tosin jo varmistettu, ettei ole kohdun ulkopuolinen raskaus. Pääsin kyllä sitten kuitenkin päivystykseen, vaikka mitään vuotoja ei ollut, sillä maha oli niin kipeä. No, mulla oli sitten tulehtunut umpilisäke, joka ei liittynyt mitenkään raskauteen.

Jos sinulla AP on oikeasti sellaisia tosi kovia kipuja, kannattaa mennä kuitenkin sinne päivystykseen. Muuten kannattaa ehkä tarkkailla tilannetta.

Vierailija

näin valitettavasti on käymässä, mutta älä sure, jos näin käy. Uutta vain yrittämään! Tsemppiä!! Toivotaan kuitenkin ettei, mutta ei se elämä siihen lopu. Itsellä oli viime kesänä keskenmeno. Yritin vaan positiivisesti ajatella ettei lapsi ehkä olisi ollut terve. Sitten heti perään tulin taas raskaaksi ja nyt jo rv 30.

Vierailija

alkuraskaudessa mut ei niille mitään voi. on tai ei ole keskenmeno niin sille ei voi tehdä mitään tässä vaiheessa. eli toivotaan parasta. mulla ei ollut keskenmeno vaikka olin varma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat