Opiskelija, oletko oikeasti innoissasi omasta alastasi?

Vierailija

Itse olen vielä tuore opiskelija ja viimein lähempänä kolmekymppisiä tunnen löytäneeni oman alani ja ahmin ammattikirjallisuutta kuin mielipuoli.. en malta lopettaa lukemista ja tunnen olevani todella kunnianhimoinen omalla alallani. haluan tulla alani huipuksi omassa jutussani! olen tässä miettinnyt, että onkohan kyse vain kuherruskuukaudesta uuden opiskeluni kanssa? miten muilla, onko alkuinnostus laantunut "arkiseksi aherrukseksi" jossain vaiheessa?

Kommentit (1)

Vierailija

En ole ollut lainkaan innostunut omasta alastani. Yläasteen jälkeen koitin lukiota, mutta ei natsannu mulle joten siirryin ammattikouluun, mutta kas kummaa ei ollut sekään se oikea juttu. Toki amiksessa meillä oli luokkahenki suoraan sieltä ja hemmetin syvältä olikin ja lisäksi opettaja jakoi porukan parhaisiin ja luusereihin...itsehän kuuluin siihen jälkimmäiseen, joten opiskelumotivaatio oli pakkasen puolella alusta asti. Toki silloin kun sain tiedon päässeeni kyseiseen kouluun olin aivan tohkeissani.

Nyt sitten täytyy koittaa kituuttaa siivoojan "erittäin hyvällä" palkalla, kunnes tiedän mikä se mun ala sit oikein on.

Onnea ja menestystä opintoihin!:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat