Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon Suvela/Tuomarila, millaista seutua?

Vierailija

Meillä on kiikarissa asunto Tuomarilan puolelta Suvelantieltä Espoosta. Asunto vaikuttaa juuri sellaiselta kuin etsimme ja alue tuntuu siltä kohdin olevan rauhallisenoloista, mutta kieltämättä mietityttää se Suvelan läheisyys siinä. Asuuko sillä seudulla lapsiperheitä muita ja millaisia kokemuksia teillä on alueesta? Meillä ei ole autoa ja sen vuoksi etsimme asuntoa hyvien liikenneyhteyksien päästä Leppävaaraa. Leppis on kuitenkin liian kallista seutua meille.

Kommentit (5)

Vierailija

Kyllä minä aika monta nuoruuden iltaa viikonloppuisin vietin siellä hösmäri/suna alueella. Suvelassa asuttiin ja hösmäriin ei vanhemmat eksyneet iltakävelylle.

Periaatteessa voisin sinne muuttaa takaisin ainut mikä epäilyttää en luota keski-espoon koulun opetuksen tasoon joten asumme muualla ja lapset ovat näin paremmassa koulussa.

Vierailija

Ei sillä niin suurta vaikutusta ole kummassa asuu nykypäivänä...alueiden huonotpuolet vaikuttavat kuitenkin toisiinsa. Ystävättäreni asui lähialueella ja kertoi mm.autoihin kohdestuneista toistuvista varkauksista. Itse olen saanut sen vaikutelman että sieltäpäin espoota löytyy myös paljon päihde ongelmaisia. Tämä on kuitenkin vain "musta tuntuu juttuja". Muutamat lapsiperhe tutut ovat vastaikään muuttaneet kyseisille alueille ja valituksia ei ole korviini kantautunut.

Vierailija

Suvelassa ehkä vähän vilkkaampaa menoa, mutta samanlaistahan se tahtoo olla noissa kaikissa lähiöissä. Eivät ne koskaan tänne meidän alueelle ole tulleet

T. Sunalainen

Vierailija

Vai että leppis ;-)

Tuomarilaa pidetään hyvänä ja Suvelaa huonona. Koita siitä sitten päättää, että kummin on. Tuo tien nimi on ikävä varmaan myydessä, toisaalta laskee hintaa ostettaessa.

Uusimmat

Suosituimmat