Miksi Anne Pohtamo on teistä kaunis? Silmien epäsymmetria häiritsee ainakin minua (ev)

Vierailija

.

Kommentit (15)

Vierailija

En tiedä, miksi hän sitten valehteli?

Siihen aikaan kiinnitin huomiota Annen kuviin ja todellakin, ne olivat aina siltä "paremmalta puolelta" otettuja.

Viime aikoina olen huomannut hänestä kuvia, jotka on otettu jopa ihan kohtisuoraan edestä. Ehkä hän ei ole enää niin tarkka, mitä tulee näihin ulkoisiin asioihin....?

Lainaus:

Olen ollut parin metrin päässä, kun häntä kuvattiin eikä asettanut mitään tuollaisia ehtoja. Sen sijaan hän osasi mallina olla kuvassa ja kuvattavana.

Lainaus:

Anne on tosi tarkka siitä, että häntä saa kuvata vain toiselta puolelta kasvoja.Sanoi mulle yksi legendaarinen valokuvaaja.

Vierailija

on täysin symmetriset kasvot by the way. Puoleensavetävä on myöskin Hanna-Maria Seppälä. Kun taas palstalla paljon puhuttu Kiira Korpi on kyllä kaunis, mutta ei viehättävä kuten edellä mainitut.

Vierailija

se epäsymmetria kauneutta haittaa. Ei myöskään vako hampaiden välissä haittaa tai maksaläiskät sitä poista. Ei ihan täydellinen tarvitse olla ollakseen kaunis.

Vierailija

merkille jo pikkutyttönä - siis silloin kun AP oli ehkä 3-kymppinen...

Ei sen puoleen, en ole koskaan ymmärtänyt myöskään Riitta Väisäsen kauneuden päälle. Sen sijaan esim. Catherine Deneuve on yhä vieläkin minusta huippukaunis, vaikka on paljon vanhempi kuin AP tai RV.

Jos tää nyt ketään kiinnostaa :D

-ap-

Vierailija

Olen ollut parin metrin päässä, kun häntä kuvattiin eikä asettanut mitään tuollaisia ehtoja. Sen sijaan hän osasi mallina olla kuvassa ja kuvattavana.

Lainaus:

Anne on tosi tarkka siitä, että häntä saa kuvata vain toiselta puolelta kasvoja.Sanoi mulle yksi legendaarinen valokuvaaja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat