Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa, kun miehen sisko osti taas kassillisen lapsillemme lahjoja.

Vierailija

Odottaa esikoistaan, ja luulen, että olettaa, että mekin vastavuoroisesti lahjomme hänen lapsensa piloille.

Kommentit (6)

Vierailija

ja toimi itse, miten sinulle sopii. Mekään emme ole lähteneet kilpavarusteluun vanhempiemme kanssa. He haluavat lahjoa meitä aikuisiakin monilla paketeilla, me ostamme heille korkeintaan kaksi.

Vierailija

Siinä tapauksessa, voithan aina kauniisti pyytää, voisitko käydä vaihtamassa itsellesi sopivampaan..tosin en itse koskaan tee niin. Laitan vain "turhat" ja tarpeettomat lahjat eteenpäin-joko lahjoitan lähetystorille tai annan sille, joka tarvitsee. Mutta,mutta. Eihän lahjahevosen suuhun saisi katsoa, näin sanotaan, mutta jos se on sinullle ongelma, niin toimi hyvä ihminen asian suhteen!

Vierailija

kyllä parissa vuodessa varmaan vähentää, jos hänen mukulalleen viet aina vaan yhden pienen paketin...

Muakin kyllä ahdistaa kun anoppi ostaa niin hirveästi lahjoja mulle (ja vielä enempi miehelle+lapsille). Mä ostan aina yhden paketin - sieltä tulee 5... Olen siitä sanonutkin, mutta tuntuu tykkäävän lahjojen ostamisesta, kun ei ole tapojaan muuttanut,

Vierailija

että jos hänellä on rahaa ostaa kassitolkulla lahjoja teidän lapsillenne, niin varmasti on rahaa ostaa myös tulevalle omalle lapsellensa. Eli älä nyt siitä stressiä kanna. Eiköhän hän ihan vilpittömällä sydämellä osta ne lahjat; muttta tosiaan jos lahjat ovat teille täysin sopimatonta "roinaa"; niin ongelmahan se kai on:-)

Uusimmat

Suosituimmat