Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä voin tämän tunnustaa: mulla on alko-ongelma!

Vierailija

Juon nykyään vähintäänkin 4 ilta per viikko ja aina noin 5-10 annosta per kerta.

Mies ei huomaa mitään (juo itsekin pe+la), käytän alkon kanssa ajoittain unilääkkeitä, töissä käyn, mutta krapulapäivinä työteho on selkeästi alhaisempi eli paskasti menee. Tai itse asiassa mulla ei edes ole enää krapulaa eikä myöskään humalaa. On vain pulloja.

Tiedän riskit ja hoitokanavat, mutta motivaatio puuttuu. Nytkin juon, kun mies on taas harrastuksissaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Siihen on tultava loppu, ja tulee (hurskas lupaus näin illan toiseksi viimeisen glögin siivittämänä). Olkoon sitten vaikka uuden vuoden lupaus, uusi suuntaus, uusi elämä: viikolla ei mitään, eikä joka viikonloppu, eikä molempina päivinä, ja selvä kuukausi on.

Vierailija

Haluaisitko siihen apua? Saat apua takuulla, kun vain lähdet hakemaan. Toivon tsemmppiä sinulle. Olen itsekin riippuvuussuhteessa, tosin en alkoholiin.

Kiinnostaa tietää myös mitä juot?

Vierailija

Vilpittömästi ihmettelen, että miten te jaksatte!!! Mulla on veto pois seuraavana päivänä, jos olen ottanut illalla kaksi viinilasillista. Perheellisenä ei vaan jaksa sitä seuraavaa päivää

Vierailija

Mies ei tajua yhtään, miten voisikaan kun ei kerran viihdy ns. kotonansa. Toivottavasti en päädy katuojaan.

Mutta jotenkin se vaan helpottaa.

Vierailija

krapulaa sietää, siis sitä että oikeasti viheltäisi pelin poikki heti. Miehet puhuvat korjaussarjoista, naiset ehkä loiventavista. Yhtä kaikki: samaa harhaa.

Uusimmat

Suosituimmat