Viimeinen yhteinen joulu.

Vierailija

Vietämme viimeistä perhejoulua koko perheen voimin. No, mies ei vielä sitä tiedä, kuulee asiasta uuden vuoden jälkeen. Voi sitten viettää ensi joulun vaikka uuden tyttöystävänsä kanssa.

Luulee raukka varmaan, että voi pitää sekä tämän perheen että poikamieselämänsä - voi miten väärässä onkaan...

Kommentit (12)

Vierailija

Olen edelleen sitä mieltä, että on julmaa miestä kohtaan viettää viimeistä joulua hänen tietämättään.

Entäs jos mies suunnittelisi tuollaista? Takuulla ei kukaan av:lla hyväksyisi.

Vierailija

Meillä oli muutama vuosi sitten tilanne niin, että mies oli miettinyt joulun viimeiseksemme. Kertoi vasta tammikuussa. Mutta jo ennen joulua aloin olla tosi ahdistunut, vaikka kulissit oli hyvin pystyssä. Vaisto laittoi mut ihan järjellä käsittämättömään ahdistukseen.

Sanoin äidillekin silloin jouluna, etten jaksa enää elää, en tiedä miks.

Hymyilin sitten vaan vaikka oli tyhjä olo.

Kun mies viimein pudotti pommin (mun tärkeen tentin aamuna), tiesin että tätähän tää on ollu.

Mielummin olisin halunnut tietää heti missä mennään, kuin semmosta epämääräistä olotilaa.

Vierailija

Suojelen sillä sekä lapsiani, että muutamia muita läheisiäni. Esimerkiksi anoppini tulee musertumaan kuulleessaan tästä (minulla on hyvä anoppi, sääli että poikansa on iso-P).

Loppiaisen jälkeen alkaa arki, ja todellinen arki alkaa silloin pian ex-miehelleni.

Vierailija

ja hänelle on siitä aina jäänyt joulu surujuhlana,vaikka tämä tapahtui hänen olleesaan lapsi tai tietty juuri siksi. eli älä kerro jouluna jos teillä on lapsia

Vierailija

ja niiden ihmisten joulua ei tarvi pilata. Älä ap siis kerro, että tää on viimeinen joulu. ÄLÄKÄ KERRO SITÄ TAMMIKUUSSAKAAN, miehen ei tarvitse tietää, että olet tiennyt tämän jo ennen joulua. Ei tarvi kiusata turhaan, eroilmoitus on ihan tarpeeksi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat