Apua! Mulla on kuollut pupu sylissä, mitä mä teen tälle?

Vierailija

Tulin äsken töistä iltavuorosta ja tyttären lemmikkipupu makasi henkihieverissä kopissa. Nostin sen syliin ja se kuoli siihen aika heti. Mikä ihme sille tuli? Vanhuus vai mikä? Se on hermeliini ja n. 4-vuotias. Ihmettelin kun on ollut pari viime päivää normaalia rauhallisempi, mutta ei ole ollut mitenkään kärsivän oloinen. Nyt vaan yhtäkkiä!

Ja mä en tiedä nyt mitä tekisin sille! Tyttö on mummolassa eikä tiedä vielä mitään. Asun kerrostalossa ja kello on näin paljon. Ei täällä stadissa ole metsää ihan vieressä, et vois haudata. Huomenna meen sitä paitsi töihin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Sekä pupua, että lasta.... Odota lasta kotiin niin hautaatte yhdessä. LAita johonkin pahvilaatikkoon odottamaan asta kotiin :(

Minusta ei sais pupua heivata mihinkään ennenkuin lapsi sen näkee....

Vierailija

KAupan liahtiskiltäkin saat vanhempaa tavaraa paistinpannulles... Että silleen. Nyt vaan lemmikki pussiin ja pahvilaatikkoon kauniisti jottei lapselle tule paha mieli....

Ihan oikeasti ajattele nyt itse os olisit poissa kotoa ja sit sun lemmikki on tylysti viskattu ties minne ilman,e ttä sä tiedät missä se on sen jälkeen kun se kuoli.....

Vierailija

Kani kuoli mahdollisesti pasteurella-bakteeriin. Jokainen kani kantaa sitä, mutta kani kuolee siihen, jos sen yleiskunto muutoin heikkenee. Kääri pupu muovipussiin ja vie roskikseen, kerro toki tytölle, että hautasit sen, hänestä voi tuntua kamalalta jos kuulee että rakas lemmikki heitettiin jätteiden sekaan.

Vierailija

Kerrostalossa asuessamme meiltä kuoli kilpikonna, joka sai odotella kylmiössä hautausta.

Surullinen juttu, vielä näin Jouluna! Tyttäresi haluaa silti varmaan nähdä lemmikkinsä vielä. Olen pahoillani!

Vierailija

niin pahvilaatikkoon ja parvekkeelle, ja sen laatikon pussiin ettei jotkut raadonhaistajat revi auki ;)

sitten seuraavana iltana käytiin hautaamassa.

Vierailija

Sitten huomenna tai sopivampana ajankohtana ajatte maalle (tai hankitte kyydin) tai johonkin muuhun metsäisempään maastoon jonne hautaatte. Nyt vielä mahdollista, onneksi. Voitte myöhemmin muistella pupua tai käydä haudalla. Nyt ainakin hautaamisen jälkeen sytytätte kynttilän.

Vierailija

Kerroin tytölle puhelimessa kanin kohtalosta ja tyttö oli sitä mieltä että roskikseen vaan. Ei kuulemma halua haudata pupua, eikä edes nähdä sitä kuolleena. Varmaan liian kova paikka. Mäkään en lapsena mennyt mummun hautajaisiin, koska tilanne oli liian ahdistava.

Mä olen olen varmaan tosi tyhmä, kun surkuttelen yhden kanin perään, mutta mulla tekee vieläkin pahaa. Näin ihan hulluja uniakin yöllä. Vaikka näen työssäni paljon kuolemaa, niin ei siihen koskaan totu, oli se vainaja sitten eläin tai ihminen..

Ap

Vierailija

mutta piti siis sanoa, että mä tosiaan mielelläni hautaisin sen tytön kanssa, mutta kun tyttö tulee vasta joulun jälkeen kotiin. Ei sitä voi partsillakaan niin kauan pitää, kun on melko lämpimät ilmatkin. Ja inhottaa/karmii pitää sitä jääkaapissa..

Kai se on vaan ihan pakko viedä roskiin. Kauheeta.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat