Ei työttömäksi joutuminen ole maailmanloppu

Vierailija

En ymmärrä kun ihmiset valittaa, että sitten ei ole rahaa ruokaa.

Sain itse epäreilusti potkut töistä ja 3kk karenssi. Olen yksinhuoltaja. Karenssi päättyy tämän kuun loppuun. En ole vieläkään hakenut sossusta rahaa. 1200e palkkani, lapsilisät ja pieni elatustuki ovat riittäneet. Edelleen tilillä n.1000e ja olen lyhentänyt asuntolainaa ja nälkää ei olla nähty. Mitä nyt esim. leipää ja hedelmiä en ole ostanut.

Saan rahaa ehkä helmikuun lopussa ja aion pärjätä.

En saa töitä, koska sairastan parantumatonta sairautta joka vaan pahenee.

En pysty hoitamaan töitä ja lapsia, koska kuntoni on sairauden vuoksi niin huono. Päätin valita lapset.

Kun saan ansiosidonnaista, niin olen rikas tähän verrattuna.

Suomessa pärjää ainakin vielä toistaiseksi vaikka olisikin työtön.

Kommentit (8)

Vierailija

Tuttavani puhui omasta tuttavastaan, jolla uhkana irtisanominen. Kuulemma niin vaikea tilanne, kun on juuri rakennettu 300 asuinneliön talokin lähes kaupungin keskustaan. Siinä vaiheessa tuli mieleen, että kannnattaisiko noi talotkin rakennella hiukan maltillisemmalla mittakaavalla, jos vaikka työttömyys yllättää.

Vierailija

Kun saa jonkun tekemään halvemmalla saman työn. Sitä voi sanoa mitä vaan, kun vaan työnantajan sana työntekijän sanaa vastaan.

Työntekoni oli muka heikentynyt, vaikka kukaan ei ollut valittanut. Ei pitänyt paikkaansa. En riittauttanut asiaa ja siksi sain karenssin.

Joo oma moka oli, en vain mahtanut asialle mitään, vaikka parhaani tein töissä.

Ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat