ÄRSYTTÄÄÄ!!!!!!!!!!!

Vierailija

Olla riippuvainen miehen rahoista!

Olen opiskelija, mies töissä. Ottaa päähän, kun aina joutuu pyytämään rahaa! Ja ei, en tuhlaa, mutta kaikki tietävät, ettei kotihoidon tuki riitä!

Ihmettelijöille tiedoksi, lapsen teimme (ja kiitos ylemmille, saimme!), opiskelujeni kesken ollessa, koska mies tienaa sen verran hyvin, ettei raha ole ongelma. Mutta en arvannut, että ongelmaksi tulee oma ylpeys!

Kommentit (9)

Vierailija

sepä se, kun mun rahat menee jo ruokaan. Teen kaikki ruokaostokset ja nekin säästeliäästi.

Ja antaahan se mies rahaakin, kun pyytää, mutta kun ei haluaisi pyytää! Ja myös miehen joskus kuullut marinat, millon sinä alat tienata, ota niiiiiiin loukkaavina! (vaikka tiedän, ettei hän tarkoita...)

Mikä olisi järkevä tapa/ sopimus???

Vierailija

ja sen jälkeen joudut pyytämään mieheltä rahaa? Tuo systeemi mättää ja pahasti. Miksi teillä ei ole yhteistä tiliä, jolta maksat ruuat, sellaista tiliä johon mies laittaa säännöllisesti rahaa.

Vierailija

Minä olen myös kotihoidontuella ja mieheni on töissä. Mä en ole joutunut koskaan pyytämään mieheltäni rahaa.

Mies maksaa suurimman osan menoista ja minä maksan sen minkä pystyn, niin että minulle jää rahaa myös omiin henk. koht menoihinkin.

Meillä on omien tiliemme lisäksi myös yksi yhteinen tili, josta menee mm. ruoka ja joitakin muitakin menoja. Sille tilille kumpakin laittaa rahaa rahkeittensa mukaan. Meillä on systeemi niin, että se maksaa jolla on rahaa!

Vierailija

meilläkin maksaa se, jolla on varaa!

Mutta ongelma on se, kun halusin esim. joulun aikaan ostaa kummilapsillemme kalliimpia lahjoja, ärsytti mennä mieheltä rahaa kerjäämään. Ja hän kun ei ymmärrä, miksei vaan pieni muistaminen riitä.

Ehekei tämä mun rahattomuus muuten haittaa, mutta jos on kuussa enemmän menoja...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat