Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden miehet ei vaan tajua joulun kukkien ja kynttilöiden tärkeyttä?

Vierailija

Meillä mies haluaa viettää perinteistä perhejoulua lasten isovanhempien kanssa, minä haluaisin lähteä etelään. Rahan takia olen suostunut kotijouluun ja arvatkaa vaan kumpi hoitaa siivoamisen, järjestämisen, ruokapuolen suunnittelun, lahjojen oston, ruoanlaiton, leipomisen, pöydän kattamisen, korjaamisen ja siivoamisen. No minä. Mies ei tee elettäkään minkään "perinteisen" asian eteen, ei niin mitään. Jessus kun ärsyttää

Kommentit (9)

Vierailija

Miten tolle saisi rautalangasta väännettyä, että kukkia pitää olla jouluna, edes se liian voimakkaasti suorastaan haiseva hyasintti. Ja joku tuikku tai kynttilä pitää palaa, että joulun tunnelma tulee.

Vierailija

Kukat ovat rahan tuhlausta. Jos isäni ei antaisi meille ilmaiseksi kuusta, niin sitäkään ei saisi hankkia.

Kynttilöitä ja tuikkuja saa polttaa ja lyhdyissä. Silloinhan ei tarvita valoa ja sähköä säästyy. Kaikki ulkovalot ja muut sähkökyntteliköt on hänen mielestään suusta tuhlausta.

Olen luovuttanut ja tyydyn noihin tuikkuihin.

Onneksi on kuusi.

Vierailija

Oma mieheni taas rakastaa kynttilöitä, tuo joka vuosi suuren joulutähden 1-2 viikkoa ennen joulua ja laittaa pihan täyteen valoja ja tietty pariin lyhtyyn elävää tultakin! Tuo kukkia tavallisestikin muuten vain ja lua tunnelmaa kynttilöillä lasten nukkumaan menon jälkeen, kun ollaan kaksin <3

(rahan arvoa kyllä ei ikinä varmaan opi....)

Muistais vaan että oikeestihan tuo mies on aikast ihana... Tänäänkin oon aamusta asti valittanu pikkujutuista =(

Vierailija

niin, siis meidänkin mies rakastaa kynttilöitä, eilenillalla taas oikein vaatimalla vaati että työnnän kynttilän hänen perseeseen..

Vierailija

Mutta ei koskaan toisi sellaista mulle. Varsinkaan kun mun käsissä kuolevat heti. Joten ei siis ole väliksikään tuoda. Kumpikaan meistä ei taasen välitä kynttilöistä. Varmaan mun huonon näön takia tykkään pitää kirkaat valot päällä.

Vierailija

Tyttäremmekin oli sen jo huomannut n. 3-4 vuotiaana ja kun mummi mietti mitä ostaisi tyttärensä miehelle syntymäpäivä lahjaksi, tyttäreni käski hänen ostaa kynttilöitä "koska niistä se tykkää".

Tänään juuri ostin joulukukan mummolleni ja mieheni mainitsi autoon päästyämme kukan hinnasta (8,90€) "Aika kalliita nuo kukat, melkein kympin maksoi! " Meille en ole ostanut yhtään kukkaa, mutta olen tehnyt itse havuista jne. asetelmia. Muutama kyläilijä on tuonut joulukukan lahjaksi. Mieheni ei ymmärrä kukkia, mutta nuo kynttilät meillä palavat melkein läpi vuoden.

Uusimmat

Suosituimmat