Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut aikuisiällä salaisia ihastuksia?

Vierailija

Ja ihastus jatkuu jo kolmatta vuotta. Välillä on ollut laimeampaa, välillä roihuaa... mutta kokonaan ei näköjään ihastuksestaan eroon pääse, vaikka ikää on jo 30 vuotta :(

Kommentit (11)

Vierailija

silti niin mukamas salaisesti ihastuneita. Ei sovittaisi kyllä arkielämässä yhteen, mutta töissä on kiva olla kun on ihastunut :)

Vierailija

No on ollut, tosin en niiden salaisuudesta tiedä. Ihastukselle en ole tietty koskaan pukenut sanoiksi. Ystäväni opetti jo lukiossa aikanaan, että vaikka on rahat lopussa voi aina käydä ikkunaostoksilla. Tätä sääntöä noudattaen olen hyvin pärjännyt. Ihastuksen kohteita on tainnut olla ainakin 3-4 aikuisiällä plus lisäksi vielä mieheni, joka vei ihan totaalisesti jalat alta yllättäen tämmöiseltä, joka luuli, että ei enää miehiin "sekaannu".

Vierailija

kihloissa ja minulla on salaisia ihastuksia. muita siis kuin mieheni, mutta en näiden ihastusten anna sitä tietää tai tee mitään asian hyväksi.. ovat vain haaveissa.. henkilöt ovat kaverin tuttuja, työkavereita tai exiä.. ja minusta tuntuu että pettäisin miestäni, vaikka tämä ihastus on vain ajatuksissani

Vierailija

Ihastuin työväenopiston opeen ja tais meillä jotain kemiaa olla hänenkin puoleltaan... Täst on nyt jo muutama vuosi ja vielkin mietin häntä, törmättiin kesällä sattumalta ja taas roihahti.

Vierailija

Itse asiassa tuntuu etten pärjää ilman niitä. Kuolisin kurjuuteen jos yrittäisin elää vain mieheni huomioista. Tällä hetkellä on meneillään yksi erityisen ankara ihastus, päivät täyttyvät fantasioista...

Vierailija

Perjantaina kävin alle minuutin puhelun hänen kanssaan, ihan tyäasioissa ja kättelyn ennen palveria... ja ajatukset on taas ollut miehessä koko viikonlopun.

Oikeesti luulin että olin jo päässyt fiiliksistä eroon, kun oon keskustellut joulun jälkeen jotain kolme kertaa lyhyesti ja aina tiukasti työasioissa.

Huoh! Mulla ei oikeesti oo mitään järkevää syytä 'salaihastukselleni'

ap.

Vierailija

Montakin ollut, erityisesti kolmenkympin jälkeen kun erosin (tosin suhteen aikanakin oli jotain)

On ihanaa olla ihastunut! Ja samalla ihan järjetöntä ja hullua!

Sen kihelmöinnin tunne on elämän sokeri :*

Uusimmat

Suosituimmat