Oonko ihan hirviö?

Vierailija

En aio mitenkään viettää joulua, edes lapsille en osta lahjoja.

Kerroin heille syyksi omasta lapsuudestani peräisin olevan jouluahdistuksen ja sen, ettei mulla ole rahaakaan mihinkään lahjoihin.

Kerroin että rakastan heitä kuitenkin, siksi menkööt isovanhempiensa luokse jouluksi, saavat lahjoja siellä.

En vaan VOI liittyä heidän seuraansa.

Ahistaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Ihan turha siirtää ahdistustasi lapsille, miksi heidän pitäisi kärsiä? Lähetä toki lapset isovanhemmille, jos saavat siellä kunnon joulun. En ymmärrä, miksi et voi mennä mukaan, mutta kaipa itse tiedät.

Vierailija

Siirsit omaa ahdistustasi viattomiin lapsiin!!!

Miksi et ota uutta asennetta ja aloitat omat onnelliset jouluperinteet omille lapsillesi? Vain sinä itse voit tehdä asialle jotain. Ole aikuinen ja ota vastuu lastesi tulevaisuudesta.

Vierailija

Pääasia, että lapset saa viettää joulua.

Etkö ikinä osta lapsille mitään kivaa ? Etkö nytkin voisi ostaa niille jotain kivaa ? Ei tarvitse ajatella, että se on joululahja vaan ostat sen vuoksi, kun rakastat lapsiasi ja haluat ilahduttaa heitä.

Vierailija

oon hampaat irvessä koittanut kestää koko joulunajan marraskuusta välipäiviin,

mutta se on kertakaikkiaan ahdistavaa. Erityisesti joulunpyhät ja lahjavuoret..

Lapsuudessani lahjoja oli niiiin älyttömästi, serkukset laski toistensa paketteja ja aikuiset ihmetteli kiittämättömiä lapsia, jotka repi paperit ja siirtyi seuraavaan pakettiin...

En vaan kestä sellaista.

Olen aikuinen ja otan ensimmäisen kerran tässä asiassa vastuun omista tunteistani. En pakota itseäni enää miellyttämään toisia.

Uskotteko, että paljon mielummin suhtautuisin jouluun ihan normaalisti, nauttisin siitä lasteni kanssa, kuten ihmiset yleensä tekee.

ap

Vierailija

mutta kyllähän vanhemmat tekevät TODELLA paljon pahempia asioita lapsilleen, että en osaa moista tuomita. Kukin voimavarojensa ja jaksamisensa mukaan, ja ne eivät todellakaan ole meillä tallaajilla vakio.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat