Jes! Rötösteleviä somaleja palautettu kotimaahansa!

Vierailija

...nakkikioskijonossa Hgissä tapelleet karkoitetaan kotiseudulleen myös?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ole mitään ihmisarvoa. Ihme hyysäri vähemmistöedustaja, pakko olla päässä vikaa jos näkee jotain ongelmaa karkoteuksessa. Luin sen koko KHO:n päätöksen, äijä puhuu paskaakin koko ajan ja vielä oikeudessa, ei p..

Lainaus:

Monen argumentti on että karkoittaminen loukkaa ihmisarvoa. Kuinkahan moni tulee ajatelleeksi raiskatun/huijatun/pahoinpidellyn ihmisarvoa?

Vierailija

mun mielestä noi kaikki sais palauttaa pikimmiten helvettiin täältä---tuolla koikkelehtivat tekemättä päivänkään työtä---saatana

Vierailija

Iltasanomien sivuilla juttu, että kaksi somalimiestä karkotetaan kotimaahansa. Ihan oikein, jos tänne tulevat vaan laiskottelemaan, tekemään rikoksia ja raiskaamaan. Kaikki sellaiset HETI takaisin kotimaahansa. Eikä mitään muttia ja jossitteluja.

Vierailija

eikä kukaan heistä (tietääkseni) rötöstele. Lisäksi täällä pääkaupunkiseudulla näkee paljon somalialaisia bussikuskeja ja siivoojia. Miksi heidätkin pitäisi karkottaa?

Pitäisikö kaikki Ruotsin suomalaiset palauttaa Suomeen huonon maineensa takia? Siellä kun puistoissa näkee vetelehtivän sujuvaa savvoo viäntäviä suomiurhoja pullo kourassa ja puukko toisessa. Pitäisikö kaikki suomalaiset siis palauttaa tänne?

Vierailija

Lainaus:

mun mielestä noi kaikki sais palauttaa pikimmiten helvettiin täältä---tuolla koikkelehtivat tekemättä päivänkään työtä---saatana

Vierailija

raiskauksia noiden rikoslistoista löytänyt.

tuollaisia "tavallisia" ongelmanuoria, pahoinpitelyt todennäköisesti jengitappeluita ja ryöstöt jotain kioskien, huoltoasemien tai humalaisten ryöstelyä.

Vierailija

jos tai vähemmistävaltuutettu on tosiaan puolustanut.

Se pitäisi ensinnäkäin erottaa virastaan, koska ei ymmärrä puolustaa vähemmistöjen integroitumista Suomeen, vaan haluaa ylläpitää ja kasvattaa vihamielistä asennetta mutakuonoja vastaan.

Oikea valtuutettu ajaisi vähemmistöjen etua ja pyrklisi puolustamaan heitä myös vähemistön oikeuksia sortavia ja heikentäviä, sekä yleistä aseneentta rapauttavia vähemmistöjä kohtaan.

Toiseksi noin tyhmän pitäisi ymmärtää itse erota virasta. Herran tähden puolustaa rikollisisa, eikä ole edes juristi.

Ilmeisesti juristia pahempi on vain vähemmistövaltuutettu.

Lainaus:

Vähemmistövaltuutettu "yllättäen" vastustanut karkoitusta. Rikosluettelo oli sellainen, että ihmetellä sopii millä perusteilla somalin olisi pitänyt saada jäädä suomeen.

Onko vähemmistövaltuutetun tehtävänä puolustaa vähemmistöjä myös suomalaista lainsäädäntöä ja kansainvälisiä sopimuksia vastaan?

Vierailija

Lainaus:

Paljonkohan viranomaisten työtunteja menee pelkkästään yhden karkotettavan käsittelyyn? Varmaan enemmän kuin 100h

Kun noita steissin notkujia ja kaisaniemenpuiston puskarikastuttajia ei otettaisi maahan, ei tarvitsisi resurssejakaan tuhlata. On täysin sekopäistä ottaa maahan luku- ja kirjoitustaidottomia "työntekijöitä" joiden työttömyysprosentti on vakiintunut sinne 90% hujakoille.

Vierailija

nimittäin tiedän ko henkilön. Hän on asunut suomessa kohta 15 vuotta kaiken maailman laitoksissa ja tehnyt rikoksia kokoajan. Oli jo aikakin että byrokratia saa jotain aikaiseksi.. Onnen päivä! Hyvää joulua minulle ja minun perheelle =)

t. asianosainen

Vierailija

joutua muuttamaan sellaiselle somalimaan alueelle, jossa tämä kolmas ei ole koskaan asunut.

Eli tuolla perusteella voimme torjua kaikki maahanmuuttajat.

Onhan se kohtuutonta ottaa Suomeen somalialaisia, koska he eivät ole tällä alueella koskaan asuneet.

JES, vihdoinkin viranomaiset kompastuivat omaan suvaitsevaisuuteensa.

Vierailija

Monen argumentti on että karkoittaminen loukkaa ihmisarvoa. Kuinkahan moni tulee ajatelleeksi raiskatun/huijatun/pahoinpidellyn ihmisarvoa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat